De aanwezigheid van dat soort types in combinatie met hun fanatieke drugsgebruik zorgt, zeker naarmate het einde nadert en de drugs er goed in zit, voor een bepaald sfeertje. Dat vond ik niet echt gezellig. Daarbij is de muziek die daar gedraaid werd ook al niet mijn ding, dus nee, ik ga er niet weer heen.Peric schreef:Heb je last gehad van die mensen Bram?
Zo niet, snap ik niet waarom je niet wéér zou gaan? Neem aan dat je niet in je eentje geweest bent. Was de muziek naar je zin?
Waarom ga jij naar zo'n feest? Ik ging altijd vanwege de muziek en omdat ik er veel mensen die ik al kende daar gezellig ontmoette. En natuurlijk ontmoet je daar ook leuke mensen. Ook al waren ze gebruind en gespierd..
En jij bent maatschappijleraar??
Let's party (Dance, trance, techno etc.)
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Let's party (Dance, trance, techno etc.)
- Downforce Hans
En daar heb je op je Defqon feestjes geen last van zeker? 

-
OnlineBram
Laatste keer dat ik op Defqon was is denk alweer 8 jaar geleden, geen idee of dat toen ook zo was. Het is wat je net zelf al zei, er lopen op ieder feest wel foute types rond, op Extrema vorig jaar viel het aantal me nogal op. Blijkbaar is Peric ook zo'n type, gezien zijn reactie op mij 

- Downforce Hans
Peric is breeder dat dan hij lang is, dus dan weet je het wel....... 

-
OnlineBram
- Martijn M
Ik vind mensen die aan de pillen zitten gezelliger dan mensen die zich volgieten met bier. Ik ga al zo'n 5 jaar naar van allerlei feestjes, en de mensen die je altijd ruzie ziet maken zijn degene die teveel gedronken hebben, niet degene die een pilletje nemen. Als je zo'n half dronken pik per ongelijk aan tikt krijg je bijna meteen een grote bek...
-
Onlinetomgtr
Tering wat voel ik me oud als ik dit lees allemaal. Dit is toch allemall een beetje aan me voorbij gegaan de laatste 20 jaar 

- Robertdj
Eens, hoewel ik altijd aan de pils ipv pillen zitMartijn M schreef:Ik vind mensen die aan de pillen zitten gezelliger dan mensen die zich volgieten met bier. Ik ga al zo'n 5 jaar naar van allerlei feestjes, en de mensen die je altijd ruzie ziet maken zijn degene die teveel gedronken hebben, niet degene die een pilletje nemen. Als je zo'n half dronken pik per ongelijk aan tikt krijg je bijna meteen een grote bek...

- Robin Hartog
Haha precies, lekker vrolijk actief en sociaal die mensen die aan de pillen zitten. Zijn uitzonderingen natuurlijk, maar vind wel dat je daar altijd goed mee kan feesten met die mensen. Ik heb het zelf niet nodig, maar vind het altijd wel humor om te zien.Martijn M schreef:Ik vind mensen die aan de pillen zitten gezelliger dan mensen die zich volgieten met bier. Ik ga al zo'n 5 jaar naar van allerlei feestjes, en de mensen die je altijd ruzie ziet maken zijn degene die teveel gedronken hebben, niet degene die een pilletje nemen. Als je zo'n half dronken pik per ongelijk aan tikt krijg je bijna meteen een grote bek...

- Downforce Hans
Je voelt je oud??????tomgtr schreef:Tering wat voel ik me oud als ik dit lees allemaal. Dit is toch allemall een beetje aan me voorbij gegaan de laatste 20 jaar

-
OnlineBram

Ik doelde in mijn voorbeeld niet op pillen trouwens, maar op de poeders in deze wereld.
- Martijn M
Juist. Je bent altijd iedereens beste vriend hahaRobin Hartog schreef:Haha precies, lekker vrolijk actief en sociaal die mensen die aan de pillen zitten. Zijn uitzonderingen natuurlijk, maar vind wel dat je daar altijd goed mee kan feesten met die mensen. Ik heb het zelf niet nodig, maar vind het altijd wel humor om te zien.
Ik ben meestal ook nog eens de bob. Feestje maak je zelf, niks voor nodigRobertdj schreef:Eens, hoewel ik altijd aan de pils ipv pillen zitDe sfeer aan het eind van een doorsnee uitgaansavond is niet per se gemoedelijk.

- Peric
Bram, ja, ik ben regelmatig in de sportschool, en de zonnebank zie ik ook wel 's.. 
Maar waar het mij meer om gaat is dat er weer 's een vooroordeel bevestigd wordt. Ik was 'vroeger' vaak in Amsterdam in de Marcanti te vinden. Daar liepen ook zulke figuren rond. Maar als je 's een praatje maakte met die jongens of meiden bleek dat het gros gewoon zoals jij en ik zijn. Ze houden er alleen een iets andere kijk op uiterlijk op na.
Daarom vroeg ik, 'heb je er last van gehad'? Maar gooi het maar op dat de muziek je niet aanstond hoor..

Maar waar het mij meer om gaat is dat er weer 's een vooroordeel bevestigd wordt. Ik was 'vroeger' vaak in Amsterdam in de Marcanti te vinden. Daar liepen ook zulke figuren rond. Maar als je 's een praatje maakte met die jongens of meiden bleek dat het gros gewoon zoals jij en ik zijn. Ze houden er alleen een iets andere kijk op uiterlijk op na.
Daarom vroeg ik, 'heb je er last van gehad'? Maar gooi het maar op dat de muziek je niet aanstond hoor..

- Niels
- Auto: Prius+
Dat heb je overal denk ik wel en wellicht dat bepaalde feestjes een bepaald publiek aantrekken, nou dan kies je een ander feest. Anyways, ik heb kaarten gekocht 

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Sonar is wel vetjes, daar ben ik, even denken, 11 jaar geleden, geweest. Ik herinner mij nog een GIGANTISCHE hal gevuld met gekke springende SpanjaardenJussi schreef:Tomorrowland is wat overrated aan het worden. En ja, ik ben er zelf ook al geweest. Ik woon er praktisch om de hoek.
Dit jaar staat Balaton Sound Hongarije op het programma, samen met nog wat dingen op Sonar in Barcelona zoals Mobilee pool party.
Erg jammer dat ik dit jaar niet naar Extrema Outdoor kan dit jaar. De line-up ziet er ziek uit!

-
Was je op Extrema Outdoor België dan? Ik had het namelijk over die editie.Bram schreef:Ik ben vorig jaar bij Extrema geweest. Ik heb al aardig wat feesten bezocht de afgelopen 13 jaar maar nog nooit eerder zo'n grote verzameling paupers bij elkaar gezien. Allemaal van die sportschooltypes met veel te blonde foute vrouwen erbij. Dat was dus één keer en nooit meerJussi schreef:Tomorrowland is wat overrated aan het worden. En ja, ik ben er zelf ook al geweest. Ik woon er praktisch om de hoek.
Dit jaar staat Balaton Sound Hongarije op het programma, samen met nog wat dingen op Sonar in Barcelona zoals Mobilee pool party.
Erg jammer dat ik dit jaar niet naar Extrema Outdoor kan dit jaar. De line-up ziet er ziek uit!Kortom, volgens mij mis je er niks aan tenzij je zelf ook zo'n imposante en zongebruinde torso hebt

Nu zal het niet veel schelen. Al zolang ik naar zulke feesten ga, kom je wel figuren tegen.
-
OnlineBram
Nope, hier in Best bij Eindhoven 

- Joy
Een korte documentaire over het verleden en heden van ID&T, ook wel bekend als de grondleggers van hardcore feesten. Interessant om te zien dat ze niet gelukkig waren op hun hardcore toppunt en daar langzamerhand uit zijn gegroeid. Dit tot frustratie van veel liefhebbers uit die tijd. Afijn, kijk zelf maar even:
- Martijn M
Toffe (en korte) docu ja. 
Wat me de laatste 2.5 jaar op valt is dat als ik naar een feestje/festival ga ik bijna nooit meer bij de 'mainstage' te vinden ben. Dat grote 'commerciële' trekt me niet echt.
Gelukkig zijn er genoeg sub-stromingen te vinden, die nog harder gaan

Wat me de laatste 2.5 jaar op valt is dat als ik naar een feestje/festival ga ik bijna nooit meer bij de 'mainstage' te vinden ben. Dat grote 'commerciële' trekt me niet echt.
Gelukkig zijn er genoeg sub-stromingen te vinden, die nog harder gaan