@RVV: dat zei je ja best grappig! Hoe is het weer morgen? Een met het stuur, kan eerst zo wel
@Jurriuit: de velgen staan er goed onder, helaas zit er wel wat stoeprandschade op

Ten eerste gefeliciteerd, prachtige auto! Is het nog een huisselectie auto?Jelmer850i schreef:Met diesels heb ik altijd wat en met benzine wagens gaat het goed.
Dus ondanks dat een diesel wagen voordeliger is heb ik gekozen voor een BMW 330iA High Exe.
De 330cd beviel me eigenlijk niet echt top meer, hij is gewoon net een model te oud dus vandaar weer op zoek. Ik miste onder andere dingen als Idrive, usb, en nog wat van die ongein.
ze zijn er altijd gekker dan jij zelfKnot schreef:Ten eerste gefeliciteerd, prachtige auto! Is het nog een huisselectie auto?Jelmer850i schreef:Met diesels heb ik altijd wat en met benzine wagens gaat het goed.
Dus ondanks dat een diesel wagen voordeliger is heb ik gekozen voor een BMW 330iA High Exe.
De 330cd beviel me eigenlijk niet echt top meer, hij is gewoon net een model te oud dus vandaar weer op zoek. Ik miste onder andere dingen als Idrive, usb, en nog wat van die ongein.
Maar wat ik niet snap.. zo zorgvuldig een E46 uitzoeken, er duizenden euro's en weken/maanden tijd in investeren door compleet overspuiten enz enz.... en dan met dik verlies wegdoen????
Let wel, dit is nog de eerste idrive zonder harddisk toch?Ravin ///M schreef:Mooie bak Jelmo! Idd die non-iDrivers zijn echt passé... ik ga mijn 740i ook wegdoen, recenter model opsnorren.
Dvd-navi is snel genoeg, zo'n harddisk-navi heeft alleen wel een (veel) mooier scherm. Maar ik vind de E90 er met de facelift niet op vooruit gegaan; de koplampen en motorkap hebben voor mij wat te veel lijntjes en toestanden, die het wat onrustig maken om te zien.Knot schreef:Ik ben zelf fan van de facelift neus, motorkap (geen wimpers) maar de navi en idrive was toch wel een stuk verbeterd, navi dvd kon op schijf gezet worden, bediening was verbeterd en je had een paar GB voor je muziek.
Maargoed daar moet je ook dikker voor betalen en deze blokken zijn sterker dan de 272pk dacht ik. Die directe injectie hadden meer problemen.
Gebruikers op dit forum: EvdP en 6 gasten