Flatline, de Ford Capri tegenwoordig wel maar was destijds dacht ik echt een verkoop hit (relatief)! Vriend van me heeft ooit een 3.0S gehad; wat een geluid! Hetzelfde geld denk ik voor de 240Z. Met name in de US een kaskraker maar ook hier populair destijds dacht ik. Ik denk dat je wel de meest actuele noemt namelijk de Z3? M coupe. Vinden mensen over het algemeen vaak geen mooie auto om te zien. Ik wel, vele malen liever dan een roadster

Joy, denk dat een S8 van het eerste type een hoop mensen aanspreken. Fijne auto, heb er regelmatig in gestuurd

Voor BMW 8-serie geldt eigenlijk een beetje hetzelfde als voor de 959 denk ik. Wel gewaardeerd bij een hoop mensen destijds maar toch was de Benz SL voor mijn gevoel veel geliefder.
Stephane, de genoemde Opels lijken me geen ondergewaardeerde auto's. Half NL reed er destijds in

200SX kan ik ook wel inkomen. Ook dat oudere model. Stiekem kijk ik er wel eens naar op mp. Moet toch een interessante Ring auto zijn voor weinig.
Rob, die Talbot had toch ook wat Lotus invloeden?
Wat te denken van de Zagato's van Alfa (SZ/RZ) en Aston Martin? Ik kom verder geen Maserati's, Aston's en TVR's tegen maar denk dat er van deze merken ook wel een paar modellen in aanmerking komen.
Wat opvalt is dat er veel japanners worden genoemd en veel Porsche's! Als Porsche de 911 niet had gehad............