Was een mooie rally en een goed resultaat voor Sjef en Marius

Tsjah, in het buitengebied heb je wat meer dieren dan op een industrieterrein. Deze had zichzelf blijkbaar in vrijheid weten te stellen, was ook niet van een toeschouwer maar een aanwonende.daNpy schreef:Volgens omroepers had van Loon een ongeval op de openbare weg?
En een hond aangereden?
Tsjah, in mijn ogen horen huisdieren en kinderen ook niet bij motorsport thuis....
Dat kan ook alleen met een WRC.Ruben schreef:Wat een gaaf filmpje zeg! Wat een wegligging en gewoon ook met 200 kmh over de drempel. Geweldig.
De navigatrice in de Clio is mijn buurmeisje hier in Roosendaal. Heb de verhalen van haar hierover wel gehoord en meerdere filmpjes en foto's gezien. Die hebben echt enorm mazzel gehad. Al heeft het wel enige lichamelijke schade aangericht.Andre schreef:
Als je het met een clio doet dan ziet het er ongeveer zo uit.
Dat zijn de echt serieuze schades dus. Mag zeker niet gerepareerd worden door de lokale Citroën dealerAndre schreef:Bram ik denk dat wat die schade kost aan de wrc c4 dat we samen wel 2 jaar 325i challenge kunnen rijden:)
Rijden met een wrc auto binnen de nederlandse rally is toch water naar de zee dragen. Je kan beter een group n rijden dan heb je veel meer competitie.
Met wrc rij je met ze drieen vooraan er vallen 2 weg en dan mag je halfgas rijden tegen de eerste group n in de start lijst.
Ik zou liever dan europees gaan rijden of als je toch in nederland wil rijden overschakelen op een group n. En wil je lekker voor de olympische gedachte rijden. Pak een leuke rwd en ga fun maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten