Lachen mag, maar gisteren had ik vlinders in mijn buik. Het gevoel voor een eerste date. Toen het doek van mijn auto afging kon ik alleen maar lachen. Die lach nam ik mee naar bed. Ik ben er vannacht 5 keer uitgegaan om nog eens naar de auto te kijken. Elke keer ontdek ik weer nieuwe lijnen, vormen en rondingen. De 458 is een droom die werkelijkheid is geworden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog wel even moet sparen voor de BTW en de BPM. Dus het Zoll kenteken zal even moeten volstaan. Echt gek op de staatskas spekken ben ik trouwens ook niet. Ik kon een mooie prijs krijgen voor de R8 en ineens lag een 458 binnen handbereik. Nog even hard werken en ik denk dat de auto binnen 3-4 maanden wel op NL kenteken staat.
Als ik het geld voor de BPM en BTW nou eerder bij elkaar wil hebben? Een euro voor iedere keer dat iemand een foto met zijn mobiel maakt. Kan ik morgen de staatskas al aanvullen. Je bent nergens meer veilig, nog een stukje extremer dan in een R8.
Qua verbruik kom ik uit op 1 op 3,8. Inclusief een flink stuk in de file. Inclusief een lang stuk 280+. Best netjes toch nog wel. 88 liter tanken is dus 350 km rijden. Geen idee hoe groot de tank is, maar meer dan 88 liter heb ik nog niet bij hoeven vullen.