Audi R8 -> waanzinnig mooi ding zeg.

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
RVV

Bericht door RVV » 29 sep 2006, 10:57

Blijft allemaal een kwestie van smaak, kijk ik zou persoonlijk nooit 150K euro stukslaan op een Audi in deze klasse, dan kocht ik toch echt wel een Porsche GT3, maar dat neemt niet weg dat ik dit een hele mooie auto vind.

Macboy

Bericht door Macboy » 29 sep 2006, 10:59

Ja, toch wel tof hoor ! Alleen het initiatief is al om te juichen, maar vooral dat hij al komt. Had het helemaal niet in de gaten, maar alles is al gereed dus !

Petje af !

Rebel

Bericht door Rebel » 29 sep 2006, 19:25

Rico tot dusver kunnen de DSG bakken dit vermogen ook niet aan, dus dat zullen ze eerst nog moeten ontwikkelen.
Porsche is ook bezig met een soortgelijk systeem voor hogere vermogens.

Over de auto kan ik maar een ding zeggen.......tis een Audi
Ik vind hem schitterend, maar niet bereikbaar, dus ook weer snel uitgekwijlt dan 8)

Nu zie je pas hoe lelijk zo een M6 eigenlijk is heh ....LOL

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 29 sep 2006, 19:51

Rebel schreef:Rico tot dusver kunnen de DSG bakken dit vermogen ook niet aan, dus dat zullen ze eerst nog moeten ontwikkelen.
Porsche is ook bezig met een soortgelijk systeem voor hogere vermogens.

Over de auto kan ik maar een ding zeggen.......tis een Audi
Ik vind hem schitterend, maar niet bereikbaar, dus ook weer snel uitgekwijlt dan 8)

Nu zie je pas hoe lelijk zo een M6 eigenlijk is heh ....LOL
Kan wel zijn, maar met die Audi kan je met goed fatsoen niet ergens parkeren, grote kans dat het de laatste keer was dat je met die auto geparkeerd hebt danwel dat ie "mooi" bij gewerkt is door allerlei rand debielen. Met een M6 is dat risico toch geringer, valt veel minder op, daarbij is ook nog een tikkie functioneler..........................ik wist het dus wel; voor mij anytime een M6 tegen deze Audi.

Plaats reactie