RS4 gejat tijdens proefrit > achtervolging met Opel Astra
- Knot
Re: RS4 gejat tijdens proefrit > achtervolging met Opel Astr
Natuurlijk wil je er direct achteraan als je nog wat snels hebt staan maar beter zou zijn op gepaste afstand volgen en de weg laten blokkeren... helaas gaat dat vaak niet zo snel als je zou willen...
In mijn geval heb ik met de 328 de M5 zo bij als er een paar bochten in het traject zitten maar zit er niet echt op te wachten bij verkoop, daarom ook liever niet op marktplaats alles wat snel en gewild is.
In mijn geval heb ik met de 328 de M5 zo bij als er een paar bochten in het traject zitten maar zit er niet echt op te wachten bij verkoop, daarom ook liever niet op marktplaats alles wat snel en gewild is.
-
Ik gok dat ze die eigenaar even een artikeltje 5 aan z'n broek moeten hangen... 

- JP
Ja, wat zou je zelf doen....
Dit is hetzelfde als je opeens met spoed met een familielid naar het ziekenhuis wil. Of de ambulance bellen....of zelf gaan laagvliegen.

-
Goh, dat is hier vlakbij gebeurd, helemaal niks van meegekregen! Kan de reactie van de eigenaar wel begrijpen. Zou hetzelfde doen!
- 911-lover
Als dat die André Botter uit lekkerkerk is die vroeger die goudkleurige Kadett Turbo heeft gehad wil die idd niet wenl opgeven .
Heb het vroeger nogal van hem meegemaakt .
Toen heeft hij wel zijn meerdere moeten erkennen na drie hopeloze pogingen van hem :twisted:
Heb het vroeger nogal van hem meegemaakt .
Toen heeft hij wel zijn meerdere moeten erkennen na drie hopeloze pogingen van hem :twisted:
-
Nog even en ik heb een tolk nodig.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
Whut the fuck zeg......
Niet normaal dit...
Niet normaal dit...
-
Punto rijder dus ook blij met de achtervolging door coureur...
-
Sorry hoor, maar ik word een beetje moe van dat moralistisch gelul over wel of niet er achteraan gaan. Als jouw spaarcenten de straat uit rijden sta je daar ook niet lijdzaam bij te kijken. Ik niet iig. Er is een keer iemand tegen m'n auto gebotst die er vandoor ging, die stond een paar kilometer verder toch echt klem en heeft vrolijk met mij op de politie mogen wachten. En daar heb ik geen gezeik over gekregen.
En wat hierboven geïnsinueerd wordt dat de achtervolger schuldig is aan de schade is helemaal belachelijk. Dat doorschuiven van verantwoordelijkheid stuit me tegen de borst. Alsof die vent er op zit te wachten dat z'n auto gejat wordt, gesloopt wordt, en er schade voor derden ontstaat? Er neemt iemand een bewust een keuze een auto te stelen, er neemt iemand bewust de keuze dit te doen in vol zicht van een eigenaar. Diezelfde persoon kiest er bewust voor nog een poging te doen te ontkomen als de eigenaar van de auto hem klem rijdt. Dat deze debiel zich vervolgens plat rijdt is een gevolg van zijn eigen keuzes, en niet van de eigenaar die een volstrekt logische en zinnige reactie laat zien.
Ik weet dat deze mening haaks staat op wat voor m'n beroepsgroep voorgeschreven staat. Gelukkig staat er wel meer onzin in dat boek. Wie goed doet, wie goed ontmoet. En als je dus autootjes gaat lopen jatten kan dit je overkomen. Het rechtssysteem moet z'n ding doen maar die moet je wel even op gang helpen
En wat hierboven geïnsinueerd wordt dat de achtervolger schuldig is aan de schade is helemaal belachelijk. Dat doorschuiven van verantwoordelijkheid stuit me tegen de borst. Alsof die vent er op zit te wachten dat z'n auto gejat wordt, gesloopt wordt, en er schade voor derden ontstaat? Er neemt iemand een bewust een keuze een auto te stelen, er neemt iemand bewust de keuze dit te doen in vol zicht van een eigenaar. Diezelfde persoon kiest er bewust voor nog een poging te doen te ontkomen als de eigenaar van de auto hem klem rijdt. Dat deze debiel zich vervolgens plat rijdt is een gevolg van zijn eigen keuzes, en niet van de eigenaar die een volstrekt logische en zinnige reactie laat zien.
Ik weet dat deze mening haaks staat op wat voor m'n beroepsgroep voorgeschreven staat. Gelukkig staat er wel meer onzin in dat boek. Wie goed doet, wie goed ontmoet. En als je dus autootjes gaat lopen jatten kan dit je overkomen. Het rechtssysteem moet z'n ding doen maar die moet je wel even op gang helpen
-
- Auto: Fun Damn Mentally
OK Steve.... Maar hoe leg je dat uit aan die Punto rijder?
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Hoezo moet de achtervolger wat uit leggen aan die Punto rijder?
Die mag blij zijn dat zijn frommelhok plat is
Die mag blij zijn dat zijn frommelhok plat is

-
- Hielke
Hoe leg je dat uit aan de ouders van de jongelui in of in de buurt van die Punto die door die vluchtende gek onherkenbaar verminkt werden.
Eigenhandig achter die criminelen aangaan? Op vierbaans rijkswegen net zolang tot je de tijd hebt gehad om met je mobieltje de politie op de hoogte te brengen. Tot in een dorp of stad achtervolgen is al bijna net zo crimineel als wat de dader gedaan heeft. Zeg dat het niet zo is, en kijk dan nog eens naar de schade aan de auto's. Als je een mens met die snelheden raakt dan is het voorbij.
Harder en langer straffen is de remedie. Na zo'n dwaasheid mag die boef van mij 5 jaar met 6 man op een cel gaan brommen. Helpt het niet, wordt ie er niet minder crimineel van? Intussen ben je 'm eerzt wel 5 jaar kwijt en bij recidive verdubbel je de straf nogmaals.
Eigenhandig achter die criminelen aangaan? Op vierbaans rijkswegen net zolang tot je de tijd hebt gehad om met je mobieltje de politie op de hoogte te brengen. Tot in een dorp of stad achtervolgen is al bijna net zo crimineel als wat de dader gedaan heeft. Zeg dat het niet zo is, en kijk dan nog eens naar de schade aan de auto's. Als je een mens met die snelheden raakt dan is het voorbij.
Harder en langer straffen is de remedie. Na zo'n dwaasheid mag die boef van mij 5 jaar met 6 man op een cel gaan brommen. Helpt het niet, wordt ie er niet minder crimineel van? Intussen ben je 'm eerzt wel 5 jaar kwijt en bij recidive verdubbel je de straf nogmaals.
-
Wat Hielke hierboven zegt, bedoelde ik dus .
- GTRene
die crimineel is gewoon de aanstichter willens en wetens...
hem moeten vele rechten ontnomen worden die wel voor de trouwen burger geld
hem moeten vele rechten ontnomen worden die wel voor de trouwen burger geld

-
den vaderlant getrouwe blijf ick tot in den doet.GTRene schreef:hem moeten vele rechten ontnomen worden die wel voor de trouwen burger geld
-
steve smith schreef:Sorry hoor, maar ik word een beetje moe van dat moralistisch gelul over wel of niet er achteraan gaan. Als jouw spaarcenten de straat uit rijden sta je daar ook niet lijdzaam bij te kijken. Ik niet iig. Er is een keer iemand tegen m'n auto gebotst die er vandoor ging, die stond een paar kilometer verder toch echt klem en heeft vrolijk met mij op de politie mogen wachten. En daar heb ik geen gezeik over gekregen.
Gelukkig raakte hij een boom,
http://www.hulpdienstenonline.nl/autodi ... e-rijswijk
De lokatie: http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF ... 8&t=h&z=20
Boom achter die groene auto, naast de oprit.
Gaat niet om moralistisch gelul, wel over je verstand gebruiken, zelfs in dit soort situaties.
Dus ik blijf erbij...proberen te volgen, blijven communiceren met politie.
- GTRene
to much green can kill you...
inderdaad gelukkig een boom geen mens verder, ja de dief, maar daar heb ik eerlijk gezegd geen medelij mee.

inderdaad gelukkig een boom geen mens verder, ja de dief, maar daar heb ik eerlijk gezegd geen medelij mee.
-
Ook geen medelijden met die dief, gaat me om het rijgedrag van zo'n klootzak als hij op de vlucht slaat.
- RVV
GTRene schreef:to much green can kill you...![]()
Eikelstein die gast, je moet ook geen hybride jatten

- GTRene
klopt, dat zie je in de UK ook vaak, zelfs zonder diefstal maar bv bij niet verzekerd of zonder rijbewijs en dan gaan ze er vandoor zodra ze denken dat de politie hen heeft gespot...M@rcel schreef:Ook geen medelijden met die dief, gaat me om het rijgedrag van zo'n klootzak als hij op de vlucht slaat.
doch een dief gaat nog een stapje verder denk ik...en ja dat kan zeker levensgevaarlijke situaties veroorzaken, je neemt zo zeer hoge risico's.
- Eric-328
Dit is gewoon een vorm van snelrecht....
Langer straffen werkt niet. Men denkt niet; "Nu er 25 jaar voor moord staat ipv 15 jaar zal ik het maar niet doen".
Langer straffen werkt niet. Men denkt niet; "Nu er 25 jaar voor moord staat ipv 15 jaar zal ik het maar niet doen".

- Maus335i
Dat mag de dader doen ja, niet het slachtoffer. Zou helemaal wat wezen haha. De dader had op moeten geven toen het gevaarlijk werd. Auto langs de kant en je in laten rekenen. Dat hij willens en wetens slachtoffer en omwonenden in gevaar gebracht heeft zou extra celstraf moeten opleveren.Robin schreef:OK Steve.... Maar hoe leg je dat uit aan die Punto rijder?
-
Autodief is de schuldige ja, maar de kans blijft heel erg groot dat als hij niet opgejaagd zou worden, hij geen mega crash met mogelijke onschuldige slachtoffers zou veroorzaken.
Andere situatie:
Je vrouw, kind zitten in je auto die zojuist ontvreemd is.
Vol er achteraan dus, maar al snel zie je dat ze al een paar keer rakelings langs bomen en tegenliggers gevlogen zijn.
Nog een tandje erbij om ze af te kunnen snijden?
Andere situatie:
Je vrouw, kind zitten in je auto die zojuist ontvreemd is.
Vol er achteraan dus, maar al snel zie je dat ze al een paar keer rakelings langs bomen en tegenliggers gevlogen zijn.
Nog een tandje erbij om ze af te kunnen snijden?