leukere manier om thuis te komen?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Martijn_bmw

Re: leukere manier om thuis te komen?

Bericht door Martijn_bmw » 09 apr 2011, 10:41

geweldig verloop van het topic weer :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 09 apr 2011, 12:18

spykerboy schreef:Nou thuis komen na het werk was nog nooit zo leuk!,

Na werk eerst een frietje gaan halen met een maat van me waarna we naar mijn toko zijn gegaan. eenmaal thuisgekomen wil ik wat uit de vriezer in de schuur pakken achter in de tuin. krijg ik de deur niet open. eerste reactie die je dan hebt: WTF. kijk je even verder zie je een grote pot voor de deur en allerlij shit in de tuin... tuin deur ingetrapt en ons kattenluik op radar vernielt en in de boom gehangen etc..

Meteen paps en mams ingelicht die op het moment in zuid afrika zitten voor een kleine vakantie... :P meteen opdracht gekregen om de juten te bellen en langs te gaan bij de buren.... wat dan weer niet mag van die maat van mij en zijn zus (die zus woont bij me in :bag: ) omdat het dan het onderzoek verstoort,,, :blabla: enige lol nog aan zoiets als dit mag je het weer niet doen... dolletjes...
GTRene schreef: maar ff serieus, dan kijk je wel raar op.
:lol:

Hielke

Bericht door Hielke » 09 apr 2011, 12:27

Ik pis hier bijna in de broek van de uitleg van Snipe :lol: :lol: :lol:

JP

Bericht door JP » 09 apr 2011, 12:53

Afbeelding

Lol @ Snipe :hosanna:

Ahmed

Bericht door Ahmed » 09 apr 2011, 16:57

M@rcel schreef:
spykerboy schreef:Nou thuis komen na het werk was nog nooit zo leuk!,

Na werk eerst een frietje gaan halen met een maat van me waarna we naar mijn toko zijn gegaan. eenmaal thuisgekomen wil ik wat uit de vriezer in de schuur pakken achter in de tuin. krijg ik de deur niet open. eerste reactie die je dan hebt: WTF. kijk je even verder zie je een grote pot voor de deur en allerlij shit in de tuin... tuin deur ingetrapt en ons kattenluik op radar vernielt en in de boom gehangen etc..

Meteen paps en mams ingelicht die op het moment in zuid afrika zitten voor een kleine vakantie... :P meteen opdracht gekregen om de juten te bellen en langs te gaan bij de buren.... wat dan weer niet mag van die maat van mij en zijn zus (die zus woont bij me in :bag: ) omdat het dan het onderzoek verstoort,,, :blabla: enige lol nog aan zoiets als dit mag je het weer niet doen... dolletjes...
GTRene schreef: maar ff serieus, dan kijk je wel raar op.
:lol:
hahahha :lol:

Plaats reactie