CBR11 >> foto's p. 14
- Macboy
Re: CBR11
Ik doe mee met mijn Balkan Racing Green VW Passat 90 pk
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
I'm in mits de uitnodiging komt. Ben wel benieuwd wat de viper in kan brengen tegen al dat geweld!
Liefst beetje eind juni ofzo.
Puur even vanaf mijn kant, maar ik zou het persoonlijk leuk vinden om back to basic te gaan net als de eerste 2 keer. Echt lange stukken hard achter elkaar rijden hoeft van mij ook weer niet. Soms even pauze en dan kunnen anderen ook meerijden, dat is leuk!
Liefst beetje eind juni ofzo.
Puur even vanaf mijn kant, maar ik zou het persoonlijk leuk vinden om back to basic te gaan net als de eerste 2 keer. Echt lange stukken hard achter elkaar rijden hoeft van mij ook weer niet. Soms even pauze en dan kunnen anderen ook meerijden, dat is leuk!
-
OnlineMartijn_bmw
omgSnipe schreef:Dan zou ik nu maar vast vertrekken.Macboy schreef:Ik doe mee met mijn Balkan Racing Green VW Passat 90 pk

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Gewoon vanaf een parkeerplaats op en neer rijden dus?Nutkees schreef: Puur even vanaf mijn kant, maar ik zou het persoonlijk leuk vinden om back to basic te gaan net als de eerste 2 keer. Echt lange stukken hard achter elkaar rijden hoeft van mij ook weer niet. Soms even pauze en dan kunnen anderen ook meerijden, dat is leuk!
Lijkt mij ook wel mooi dan kom ik zeker kijken. Een hele dag houd ik met 180pk toch niet bij gok ik. Hoewel ik het graag zou proberen

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
+1Nutkees schreef:Puur even vanaf mijn kant, maar ik zou het persoonlijk leuk vinden om back to basic te gaan net als de eerste 2 keer. Echt lange stukken hard achter elkaar rijden hoeft van mij ook weer niet. Soms even pauze en dan kunnen anderen ook meerijden, dat is leuk!
- gijzbed-opc

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Adje ///M3 schreef:Hoop er bij te kunnen zijn met de "Em Drie Steesjon"

Lijkt mij ook zeeeer interessant (niet met die familycar hiernaast hoor...)
En misschien die Lambo-owner die mn 325 overgenomen heeft ook wel mee...
- Downforce Hans
Kan ik beter niet met jou auto rijden, ik heb wat meer ervaring met dit soort ritjes..............Booooh schreef:+1Nutkees schreef:Puur even vanaf mijn kant, maar ik zou het persoonlijk leuk vinden om back to basic te gaan net als de eerste 2 keer. Echt lange stukken hard achter elkaar rijden hoeft van mij ook weer niet. Soms even pauze en dan kunnen anderen ook meerijden, dat is leuk!

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Even een opwarmertje
...
Ben
PS ... en een mijlpaal, 500 posts zie ik net
...

Ben
PS ... en een mijlpaal, 500 posts zie ik net