Ongevallen en Snelheidsmeters.
-
Re: Ongevallen en Snelheidsmeters.
Stel je een Suzuki Alto maar eens voor in exact dezelfde situatie. Dan had dat geen doden opgeleverd?
- PD power
Ik denk idd, dat het dan heel anders was gelopen, dan was de veroorzaker zelf er waarschijnlijk veel slechter af gekomen, en hadden de mensen in de andere auto wel veel meer kans gehad, maar dat je 147 rijdt, in een 30 km zone, is natuurlijk opzich al redelijk bedenkelijk, zachtjes uitgedrukt.allen schreef:Stel je een Suzuki Alto maar eens voor in exact dezelfde situatie. Dan had dat geen doden opgeleverd?
Even voor de duidelijkheid, ik ben geen moraalridder, rij zelf ook regelmatig te hard, maar in 30 en 50km zones ben ik minder "stout" zegmaar, omdat de kans op contact met "zwakkere"verkeersdeelnemers groter is.
- Martijn_bmw
maar 147 km/h in een 30 km/h zone
ik zou niet weten waar ik dat uberhaupt zou kunnen halen...
is er niet een technische storing in het systeem en heeft ie dat nooit gereden
:
(niet dat ik zeg dat hij niet te hard heeft gereden maar dit vind ik wel heeeeel veeeel te hard...)

is er niet een technische storing in het systeem en heeft ie dat nooit gereden

(niet dat ik zeg dat hij niet te hard heeft gereden maar dit vind ik wel heeeeel veeeel te hard...)
- jaydee
Op de Vierhavenstraat in Rotterdam kun je best 147 rijden: Google Maps/Streetview...Martijn_bmw schreef:maar 147 km/h in een 30 km/h zoneik zou niet weten waar ik dat uberhaupt zou kunnen halen...
is er niet een technische storing in het systeem en heeft ie dat nooit gereden:
Om dat vervolgens ook te doen moet er wel een kortsluitinkje in je kop zitten