ik heb niet zulke blauwe ogenArthur schreef:Volgens mij ben jij dat zelf, Rene. Ik gok dat deze posts net zo onsamenhangend zijn als de jouwe

ik heb niet zulke blauwe ogenArthur schreef:Volgens mij ben jij dat zelf, Rene. Ik gok dat deze posts net zo onsamenhangend zijn als de jouwe
Haha, ik sinds 2002 op 36722.Richardt. schreef:Dat zijn er wel een hoop in vijf jaar tijd zeg!![]()
Ik zit op AW na 6,5 jaar op dik 22.000 posts en vond dat al veel
2002? toen wist ik nog niet eens hoe je een PC moest bedienenRobin Hartog schreef:Haha, ik sinds 2002 op 36722.Richardt. schreef:Dat zijn er wel een hoop in vijf jaar tijd zeg!![]()
Ik zit op AW na 6,5 jaar op dik 22.000 posts en vond dat al veel
Haha, dat voordeel heb je als je familie IT-gericht is.GTRene schreef:2002? toen wist ik nog niet eens hoe je een PC moest bedienenRobin Hartog schreef:Haha, ik sinds 2002 op 36722.Richardt. schreef:Dat zijn er wel een hoop in vijf jaar tijd zeg!![]()
Ik zit op AW na 6,5 jaar op dik 22.000 posts en vond dat al veel![]()
ow wacht eens...in dat jaar heb ik er geloof ik 1 gekregen van een vriendin destijds, mocht ik wel houden, kon ik langzaam(anders te veel tegelijk) leren hoe zoiets werkte
![]()
dus eerst heel lang ofline, toen heel af en toe online via een 06 lijn?
maja toen het 1x leuk werd kreeg ik een dikke rekening![]()
toen bedacht ik me....ik bel toch weinig maar betaal wel dikke maandelijkse kosten voor men vaste KPN tel lijn...ff rekenen...dacht hup, die vaste lijn opzeggen en een basis Internet abonn nemen, en voor de rest alleen men mobieltje
hier ist meer een familiePetrolhead Tom schreef:Op Autoweek heb ik ook nog wel een paar posts, maar vind dat forum niet veel meer aan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lurker" onclick="window.open(this.href);return false;Joost H. schreef:1400 members met 0 posts is ook veel op 3300 geregisteerde gebruikers :o
Lurker is naast een user die niets post, ook een user die weinig post, zeg <100 posts voor users die 2 jaar of langer geregisteerd zijn. Dan zit je op ongeveer 2600..RVV schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/Lurker" onclick="window.open(this.href);return false;Joost H. schreef:1400 members met 0 posts is ook veel op 3300 geregisteerde gebruikers :o
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bob Gervais, Mark 320iS, RS-Ron, Tristan, WillemBoer en 26 gasten