Discussietopic trackdays
-
Re: vrijrijden.nl dagen
K.. potentiele klanten dus
Nja.. ik ga liever met DF rijden die 20min sessies heb ik wel gehad.. ben je net lekker opgang moet je weer stoppen.

- RJay
Agreed, soms is het alleen wel makkelijk omdat er dan weer geen andere dag in je schema/budget past.
Anders zou ik ook niet met die groep "klanten" gaan rijden

Anders zou ik ook niet met die groep "klanten" gaan rijden

-
Waar is de grootste kans om nog wat actiefoto's terug te vinden?
Fotografie rond CPZ is niet zo'n groot 'ding' als bij de Ring geloof ik?
Fotografie rond CPZ is niet zo'n groot 'ding' als bij de Ring geloof ik?
- RJay
Her en der rondvragen, Mende was er afgelopen zaterdag, Youri van youri-racefotos.nl ook, en op youtube staat er nog wel 'n filmpje van Jeroen de Droog.
-
Hmm oke.. kleine dus dat ik wat vind gok ik zo.
Helaas pindakaas dan maar

- RJay
Mwoah, Jeroen zou je op film moeten hebben denk ik, we stonden namelijk wel met z'n allen in audi-s dat jij langs kwam.Laurens Nijssen schreef:Hmm oke.. kleine dus dat ik wat vind gok ik zo.
Gewoon op youtube zoeken naar "Zandvoort" en dan deze week bij opties aanklikken/.
- Joost
Binnen een paar dagen zullen hier wel foto´s verschijnen:
http://www.circuitfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.circuitfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ah leuk 
Ga het deze week wel eens in de gaten houden dan.

Ga het deze week wel eens in de gaten houden dan.
RJay schreef:Mwoah, Jeroen zou je op film moeten hebben denk ik, we stonden namelijk wel met z'n allen in audi-s dat jij langs kwam.Laurens Nijssen schreef:Hmm oke.. kleine dus dat ik wat vind gok ik zo.
Gewoon op youtube zoeken naar "Zandvoort" en dan deze week bij opties aanklikken/.
- Joost
http://www.circuitfotografie.nl/photo/index.php?cat=25" onclick="window.open(this.href);return false;
- levi
- Auto: Clio RS 197
Ik kan dit filmpje op mijn mob. Niet bekijken, maar je andere filmpje wel, en ik kan niets anders zeggen dat ik jalours ben op je wagen beheersingKnot schreef:Speciaal voor Levi nog even:
Vanaf 12m40 ofzo rijdt de camera auto op mijn in... dichtbij probeer ik normaal te doen maar nog wel vaart te houden, lichte onbalans door sunny bandjes maar probeer m in lijn te houden en niet teveel te vertragen, meteen knipperen en voorbij laten....

Had al begrepen dat je inmiddels wat jaartjes aan het driften bent, gaaf om te zien, zeker voor mij ook een goed idee om een driftcursus te gaan doen!!!! ( niet tijdens de vrij rijden dagen natuurlijk)

Zal vanavond thuis je andere filmje even bekijken op mijn pc!!!
Erwin
- RVV
Re: Trackday kalender 2011 + Discussietopic trackdays
We hebben ons de kritiek aangetrokken betreffende trackday gebeuren. Zoals bekend is, hebben we behoorlijk onze nek uitgestoken met de Driving-fun.com trackday kalender en we zouden graag zien dat de DF'ers de moeite nemen op onze dagen te komen. Vooral omdat we onze dagen juist organiseren voor de DF'ers. Maar we willen ook weer niet dat DF'ers het idee hebben dat ze alleen maar op onze dagen mogen rijden. Want het is natuurlijk vrijheid blijheid. Daarbij komt het natuurlijk ook voor dat mensen soms niet eens op onze dagen kunnen rijden.
We willen ons dan ook niet onderscheiden door (de indruk te wekken) dat we krampachtig aan onze eigen kalender vast houden, maar juist door de sfeer, uitstraling en kwaliteit van onze dagen.
Een algeheel verbod over het praten over andere trackdays zat ons vanaf het begin niet lekker. Omdat dat altijd mogelijk is geweest op DF. Over alles kunnen praten is immers altijd de grootste kracht van DF geweest. En al helemaal over de algehele trackday hobby van vele DF'ers. Maar gezien het feit dat er ook misbruik van wordt gemaakt (niet door de vaste DF kern) en we zelf onze nek flink uitsteken zagen we geen andere mogelijkheid. Maar het tij kan keren en wij luisteren goed naar onze bezoekers. Daarom hebben Peter en ik besloten om de DF'er gewoon zoals van oudsher over trackdays te laten praten. Wel volgens een paar spelregels, maar die staan in de eerste post van dit topic. Net als een trackday kalender die door Danny van Autofans.nl is samengesteld. Wil je een dag toegevoegen neem dan even contact op met Danny via PB
We hopen dat de DF'ers tevreden zijn met deze oplossing. En we zien jullie natuurlijk graag tegemoet op onze eigen dagen
We willen ons dan ook niet onderscheiden door (de indruk te wekken) dat we krampachtig aan onze eigen kalender vast houden, maar juist door de sfeer, uitstraling en kwaliteit van onze dagen.
Een algeheel verbod over het praten over andere trackdays zat ons vanaf het begin niet lekker. Omdat dat altijd mogelijk is geweest op DF. Over alles kunnen praten is immers altijd de grootste kracht van DF geweest. En al helemaal over de algehele trackday hobby van vele DF'ers. Maar gezien het feit dat er ook misbruik van wordt gemaakt (niet door de vaste DF kern) en we zelf onze nek flink uitsteken zagen we geen andere mogelijkheid. Maar het tij kan keren en wij luisteren goed naar onze bezoekers. Daarom hebben Peter en ik besloten om de DF'er gewoon zoals van oudsher over trackdays te laten praten. Wel volgens een paar spelregels, maar die staan in de eerste post van dit topic. Net als een trackday kalender die door Danny van Autofans.nl is samengesteld. Wil je een dag toegevoegen neem dan even contact op met Danny via PB
We hopen dat de DF'ers tevreden zijn met deze oplossing. En we zien jullie natuurlijk graag tegemoet op onze eigen dagen

-
Mooie oplossing heren. Danny top!
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
maar hoe zie ik nou snel welke dagen door driving fun georganiseerd zijn???
Geintje,
goed opgelost imho
:
Geintje,
goed opgelost imho

- RVV
- daNpy
Misschien is een linkje wel handig, bijv voor updates (die anders via 2 extra slagen in dit topic gemaakt zouden moeten worden).
Tevens is de lay-out op de website zelf iets netter als in de post van Driving-Fun
Ook wordt de kalender nog uitgebreid; sorteren op organisatie/circuit/prijs wordt ook mogelijk
Tevens is de lay-out op de website zelf iets netter als in de post van Driving-Fun

Ook wordt de kalender nog uitgebreid; sorteren op organisatie/circuit/prijs wordt ook mogelijk

- Ralph Wolf
2 dingen kloppen niet in het lijstje
11-04-2011: BMW Drivers Club @ Spa | Circuit: Spa Francorchamps
moet zijn bmwcircuitclub
en
06-11-2011: BMW Drivers Club @ Spa | Circuit: Spa Francorchamps
moet zijn bmwcircuitclub

11-04-2011: BMW Drivers Club @ Spa | Circuit: Spa Francorchamps
moet zijn bmwcircuitclub
en
06-11-2011: BMW Drivers Club @ Spa | Circuit: Spa Francorchamps
moet zijn bmwcircuitclub

- daNpy
Heb het aangepast Ralph, bedankt 

- daNpy
Trackday kalender is weer geupdate met o.a. de driftdagen van Dick! 

- Hans R
Gaat er nog iemand rijden op 11 maart met de HARC op Zandvoort?
Ik wel, mooie training voor de Time Attack 8)
Ik wel, mooie training voor de Time Attack 8)
-
He, goede tip. 11 maart Zandvoort, 29 maart DF Assen? Deze houd ik even in overweging. 11 maart is een vrijdag toch?
- Hans R
Yep! Welke klasse schrijf je in?
Straatauto's of Race auto's niet licentiehouders?
Vorig jaar kon ik nog mee rijden met de Monoposto's maarja dat zal nu wel niet met de Exige..
Vorig jaar kon ik nog mee rijden met de Monoposto's maarja dat zal nu wel niet met de Exige..
-
Als ik ga moet ik nog ff kijken. Volgens mij verschilt het ook nog met rijtijd? Nu ja, jij hebt volgens mij meer ervaring bij deze club, dus misschien weet jij het antwoord. Denk dat het bij mij eerder afhangt van hoe vroeg ik op moetHans R schreef:Yep! Welke klasse schrijf je in?

- Knot
Waar ik trouwens ook wel benieuwd naar ben... hebben er mensen zin eens een uitstapje te maken met een clubje van een paar man/auto's?
Zandvoort, Assen, Zolder, Spa, Papenburg, Nurburgring zijn allemaal wel bekend inmiddels, echter er is veel meer, keertje naar de UK bijvoorbeeld. Wie wil er niet op Silverstone gereden hebben bijvoorbeeld?
Zandvoort, Assen, Zolder, Spa, Papenburg, Nurburgring zijn allemaal wel bekend inmiddels, echter er is veel meer, keertje naar de UK bijvoorbeeld. Wie wil er niet op Silverstone gereden hebben bijvoorbeeld?
- Hans R
@Ruben, ik heb mij zojuist ingeschreven en betaald voor de Monoposto's, is namelijk ook voor Lotus 7 achtigen.. en je mag 90db produceren, is toch ff 5 db meer dan de straatklasse
@Knot, goed plan! Silverstone staat zeker op mijn lijst, dit jaar maar eens doen met Lotus on Track 8)

@Knot, goed plan! Silverstone staat zeker op mijn lijst, dit jaar maar eens doen met Lotus on Track 8)