Een dubbeltje op zijn kant.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
marcokers

Re: Een dubbeltje op zijn kant.

Bericht door marcokers » 11 feb 2011, 10:21

Ruben schreef:
Mike S. schreef:Dat jullie uberhaupt de moeite nemen om zo een programma te kijken zeg... :bag:
+1, wat denken jullie er van op te steken?
Nou ik heb er van opgestoken dat het zich loont om een uitvreter van de samenleving te zijn...

FrankS

Bericht door FrankS » 11 feb 2011, 10:24

hahaha die mehdi:

Ja, als ik werk heb komen de deurwaarders weer om me spullen mee te nemen, dus moet ik thuisblijven, en als ik thuis ben vind me baas dat niet tof dus die ontslaat me.
:bag:

Over het algemeen zijn die deurwaarders (of incassobureau's) nog vrij redelijk met betalingsregelingen (ik ben ook weleens dom geweest :oops: ) omdat ze uiteindelijk toch hun geld moeten / willen hebben. Als je daar 'op tijd' bij bent wil dat vaak prima.

Aerschtuner

Bericht door Aerschtuner » 11 feb 2011, 10:29

Jep , we zijn veel te soepel in ons prachtige land. Een maat van me zit al een jaar in de ziektewet. Heeft huidkanker en daardoor heeft hij het afgelopen jaar wat psychische problemen gehad, waardoor hij bij een psycholoog loopt en zo.

Hij zou inmiddels prima kunnen werken, zegt ie.Zowel fysiek als mentaal. Alleen de baantjes die hij nu kan krijgen schelen hem 300 euro in de maand. "Daar ga ik geen 40 uur per week voor bikkelen. Die uitkering blijft toch wel komen. Ik kom wel rond." Stopzetten die handel imho!

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 11 feb 2011, 10:37

Fernando schreef:Wel een lekkere milf... Afbeelding
pleonasme. :D

heb je een linkje? :angel:

Oh ik begrijp al dat 't dus niks is. :hmmm:

Tom

Bericht door Tom » 11 feb 2011, 10:38

Ik had pas op een ander forum een discussie met iemand die (schijnbaar terecht) niet kan werken en daarom een uitkering heeft. Woonde in een 2 kamer flatje en zat te zeiken dat ie (als alleenstaande) 10 jaar bij de woningbouw moest wachten op een eengezinswoning in de stad.
Daar jeuken m'n handjes ook van.. :wtf:

Rupie

Bericht door Rupie » 11 feb 2011, 10:39

Wat zeg je nou Tom? Iemand die daadwerkelijk niet kan werken, misgun jij een fatsoenlijke woning?

Tom

Bericht door Tom » 11 feb 2011, 10:47

Copy/paste
De woningmarkt zit in de stad zo ongeveer op slot, alleen hele dure huizen voor gezinnen zijn nog te huur. Ik zit al anderhalf jaar te zoeken. Is nog best lastig om een leuke sociale huurwoning te vinden waar je als rechtgeaarde uitkeringstrekker fijn kunt wonen. Ik begrijp ook niet waarom er zoveel appartementen en maisonnettes zijn. Waarom hebben ze niet meer eensgezinswoningen gebouwd? Ik wil geen flat. Ik wil een eensgezinswoning helemaal voor mezelf alleen. Plaats genoeg, in de zomer lekker op een klapstoel met een colaatje in de tuin. Zakkie chips erbij. Ik zie het al helemaal voor me.
Bleek later dat deze post cynisch was (ik noem het reacties uitlokken). Maar hij was wel serieus. Hij vond ook dat gezinnen met kinderen best in een flatje konden en hij als alleenstaande evenveel recht op een eengezinswoning.

BrianV

Bericht door BrianV » 11 feb 2011, 10:56

Ruben schreef:
Mike S. schreef:Dat jullie uberhaupt de moeite nemen om zo een programma te kijken zeg... :bag:
Leed vermaak ala SBS6 :?:

dvh

Bericht door dvh » 11 feb 2011, 10:59

Nouja gezinnen met kinderen gaan voor natuurlijk. Kan me daarnaast wel voorstellen dat iemand graag een echt huis heeft ipv een flat.

Maar wat niet is...
Bij ons in de regio mag je 3 - 4 jaar wachten op een huurwoning...

Hielke

Bericht door Hielke » 11 feb 2011, 11:13

BrianV schreef:
Ruben schreef:
Leed vermaak ala SBS6 :?:
RTL4, een zender door, over en voor kanslozen :roll:

dvh

Bericht door dvh » 11 feb 2011, 11:23

Ik kijk welgeteld 3 uur tv in de week, waarvan 2 besteed worden aan topgear en de rest pokeruitzendingen.
Nieuws bekijk ik op internet en af en toe een filmpje v/d dvd.

Ik werk met 5/6 vrouwen en wat sociale tv ontwikkelingen ben ik zwaar onderontwikkeld..
Blijkbaar zijn er genoeg mensen die om 19.00 voor de buis zitten en er niet meer vandaan komen.

Tom

Bericht door Tom » 11 feb 2011, 11:27

dvh schreef:Blijkbaar zijn er genoeg mensen die om 19.00 voor de buis zitten en er niet meer vandaan komen.
Dan opent de gemiddelde DFer z'n browser met driving-fun als startpagina om kansloos gelul te lezen :bag:

Fernando

Bericht door Fernando » 11 feb 2011, 12:03

Robin schreef:
Fernando schreef:Wel een lekkere milf... Afbeelding
pleonasme. :D

heb je een linkje? :angel:

Oh ik begrijp al dat 't dus niks is. :hmmm:
Oordeel zelf:

Afbeelding

:sealed:

Plaats reactie