mooie auto, alleen ff andere wielen monterenReind schreef:Allemaal bedankt voor de reacties.
Ik ga maar eens kijken bij deze auto
http://link.marktplaats.nl/419429957
Lijkt me een goed ding voor een redelijke prijs.
Kooptips Audi A4 of A6 Avant (eerste bezichtiging gehad)
-
OnlineMartijn_bmw
Re: Kooptips Audi A4 of A6 Avant
- Reind
Ja, vreselijk he. Zitten wel weer dure michelin banden op. Dat zie je niet vaak op dit soort foute imi velgjes.Martijn_bmw schreef:mooie auto, alleen ff andere wielen monterenReind schreef:Allemaal bedankt voor de reacties.
Moet wel zeggen dat mijn vertrouwen altijd een beetje daalt wanneer er dergelijke wielen op een "op het eerste gezicht'' mooie eerlijke auto. Aan de andere kant, Jan van Veen auto's doet dat bijna op al hun ex lease voorraad auto's en dat zijn opzich wel goede auto's.
Ik ga vanmiddag maar eens even kijken.
- Niall
Ziet er netjes uit, maar die koplampen lijken wel wat ver naar achter te staan. Dus goed opletten of die geen schade heeft gehad.
- Reind
Dat had ik dus ook al gezien. Het voorscherm links en motorkap lopen ook niet mooi in lijn. Of lijkt dat zo?Niall schreef:Ziet er netjes uit, maar die koplampen lijken wel wat ver naar achter te staan. Dus goed opletten of die geen schade heeft gehad.
- Niall
Ja dat bedoel ik, normaal zijn audi's qua sluitlijnen de perfectie zelf.
Gewoon een punt van aandacht, weggever is bv de productie datum welke op bv de koplamp of onderdelen in de buurt staat. Maar dit is geen garantie omdat die ook wel eens gebruikt gemonteerd worden.
Gewoon een punt van aandacht, weggever is bv de productie datum welke op bv de koplamp of onderdelen in de buurt staat. Maar dit is geen garantie omdat die ook wel eens gebruikt gemonteerd worden.
- Reind
Goeie tip. Zal erop letten.
Aan de andere kant, mits het geen extreme schade is en mits goed gerepareert heb ik geen bezwaar.
Aan de andere kant, mits het geen extreme schade is en mits goed gerepareert heb ik geen bezwaar.
-
OnlineMartijn_bmw
klopt dat gevoel heb ik er ook altijd bijReind schreef:Ja, vreselijk he. Zitten wel weer dure michelin banden op. Dat zie je niet vaak op dit soort foute imi velgjes.Martijn_bmw schreef:mooie auto, alleen ff andere wielen monterenReind schreef:Allemaal bedankt voor de reacties.
Moet wel zeggen dat mijn vertrouwen altijd een beetje daalt wanneer er dergelijke wielen op een "op het eerste gezicht'' mooie eerlijke auto. Aan de andere kant, Jan van Veen auto's doet dat bijna op al hun ex lease voorraad auto's en dat zijn opzich wel goede auto's.
Ik ga vanmiddag maar eens even kijken.
maargoed als de auto verder wel goed en netjes is gewoon een nette originele set wielen scoren en je hebt een mooie auto
en idd zolang schade geen chassis schade is geweest en netjes is gerepareerd is er geen reden om de auto niet te nemen.
Plaatwerkschade heeft 80% van de 2de hands auto's wel eens gehad...
- Reind
Nou ben bij de auto wezen kijken.
http://www.autohaarhuis.nl/?id=occ_all
Opmerkingen:
- Deuk in het linker voorscherm en de wielrand is beschadigd. Ik denk dat er een fiets ofzo tegenaan is gevallen;
- Twee deukjes waarvan er 1 wel te restylen is en de andere niet;
- Scheurtje in spiegelkapje.
- Onderhoudsboekjes ingevuld (onderhoud bij 1 bedrijf gehad)
- Distributieriem net vervangen
Opzich prima ding dus met genoeg punten voor onderhandeling. Ik begon een beetje over de schade en de deukjes, om te kijken wat de mogelijkheden waren financieel gezien. Dat kon allemaal gemaakt worden, geen probleem, maar dan kwam dat wel gewoon boven op de prijs
.
Ik dacht bij mezelf, zo goed loopt die occasionmarkt toch ook niet. De verkoop van mijn vorige e46 320d met m-pakket (i.z.g.s) verleden jaar verliep immers ook niet echt gesmeerd, Heeft gewoon 5mnd tekoop gestaan, en de prijs was gewoon marktconform. Ik was dus eerlijk gezegd behoorlijk verrast met de houding van de verkoper. Zo van: als jij hem niet koopt vandaag, verkoop ik hem morgen wel aan een andere. Was best een aardige vent hoor, en het bedrijf ook gewoon professioneel. Maar totaal geen ruimte voor onderhandeling. Had ik toch een beetje anders verwacht. Hij wou zelfs niet de velgen wisselen voor andere. Ik vond deze echt geen porum en daar moeten gewoon andere op. Nu heb ik nog een setje 18 inch RS6 staan wat er eventueel op kan. Maargoed, daar gaat het niet om, klant is toch koning, ofniet???
Zijn argumenten:
- Hele courante auto, zo'n A4 benzine;
- Hij is toch goedkoop;
Is dit nou een verkooptruc, of zijn die audi gewoon zo courant en is deze erg goedkoop??
Reacties graag
: 
http://www.autohaarhuis.nl/?id=occ_all
Opmerkingen:
- Deuk in het linker voorscherm en de wielrand is beschadigd. Ik denk dat er een fiets ofzo tegenaan is gevallen;
- Twee deukjes waarvan er 1 wel te restylen is en de andere niet;
- Scheurtje in spiegelkapje.
- Onderhoudsboekjes ingevuld (onderhoud bij 1 bedrijf gehad)
- Distributieriem net vervangen
Opzich prima ding dus met genoeg punten voor onderhandeling. Ik begon een beetje over de schade en de deukjes, om te kijken wat de mogelijkheden waren financieel gezien. Dat kon allemaal gemaakt worden, geen probleem, maar dan kwam dat wel gewoon boven op de prijs
Ik dacht bij mezelf, zo goed loopt die occasionmarkt toch ook niet. De verkoop van mijn vorige e46 320d met m-pakket (i.z.g.s) verleden jaar verliep immers ook niet echt gesmeerd, Heeft gewoon 5mnd tekoop gestaan, en de prijs was gewoon marktconform. Ik was dus eerlijk gezegd behoorlijk verrast met de houding van de verkoper. Zo van: als jij hem niet koopt vandaag, verkoop ik hem morgen wel aan een andere. Was best een aardige vent hoor, en het bedrijf ook gewoon professioneel. Maar totaal geen ruimte voor onderhandeling. Had ik toch een beetje anders verwacht. Hij wou zelfs niet de velgen wisselen voor andere. Ik vond deze echt geen porum en daar moeten gewoon andere op. Nu heb ik nog een setje 18 inch RS6 staan wat er eventueel op kan. Maargoed, daar gaat het niet om, klant is toch koning, ofniet???
Zijn argumenten:
- Hele courante auto, zo'n A4 benzine;
- Hij is toch goedkoop;
Is dit nou een verkooptruc, of zijn die audi gewoon zo courant en is deze erg goedkoop??
Reacties graag
-
OnlineMartijn_bmw
Re: Kooptips Audi A4 of A6 Avant (eerste bezichtiging gehad)
klinkt als een goede auto
wbt de prijs misschien zijn taktiek
maar extreem goedkoop is hij niet volgens mij en ook de occasie markt zit nogsteeds erg vast...
ik heb overigens nog sterk getwijfelt over jou 320d, erg mooie auto!
wbt de prijs misschien zijn taktiek
ik heb overigens nog sterk getwijfelt over jou 320d, erg mooie auto!
- Reind
Iedereen die twijfelt koopt nog niet
En staat alles idd stil.
Maar dat een 3serie touring diesel veel minder courant is als een A4 avant bernzine gaat er bij mij nog niet in.
Maar dat een 3serie touring diesel veel minder courant is als een A4 avant bernzine gaat er bij mij nog niet in.
- Niels
- Auto: Prius+
2,5 jaar geleden kocht ik een E46 PFL die was toen courant, nu niet meer.... Dit type A4 is qua courantheid imho al een twijfel geval maar met een jaar is het imho zeker geen courante auto meer. Met 10K vind ik em ook zeker wel betaald om eerlijk te zijn....
Ik zie dat ie ook nog een 2.0 benzine heeft staan. Ook lekker laten staan tenzij je aandelen Shell hebt. Die lusten wel een slokje..............olie
Ik zie dat ie ook nog een 2.0 benzine heeft staan. Ook lekker laten staan tenzij je aandelen Shell hebt. Die lusten wel een slokje..............olie
-
OnlineMartijn_bmw
ik precies hetzelfde ook 2,5 jaar geleden een E46 PFL 
maar idd deze audi komt uit ongeveer dezelfde tijd, ik zou er nog wat vanaf halen in deze staat of incl andere velgen en deukjes repareren voor de prijs!
maar idd deze audi komt uit ongeveer dezelfde tijd, ik zou er nog wat vanaf halen in deze staat of incl andere velgen en deukjes repareren voor de prijs!
- Aerschtuner
LOL, lekker laten staan die auto dan.Dat kon allemaal gemaakt worden, geen probleem, maar dan kwam dat wel gewoon boven op de prijs
Is dit niks? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v4audrdkkohv Wel een lichtere motor, maar als het voor je zussie is, kom je daar misschien nog wel mee weg.
-
OnlineMartijn_bmw
mooie auto om te zien!Aerschtuner schreef:LOL, lekker laten staan die auto dan.Dat kon allemaal gemaakt worden, geen probleem, maar dan kwam dat wel gewoon boven op de prijs
Is dit niks? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v4audrdkkohv Wel een lichtere motor, maar als het voor je zussie is, kom je daar misschien nog wel mee weg.
maar 1.6 100pk met 1325 leeg gewicht + kinderen en bagage wordt denk ik wel erg krap...
- Joy
De prijs is ergens tussen scherp en normaal in. Alleen zou ik zelf al afhaken bij zo een soort verkoper.
Ik weet niet of je zus nog alternatieven op het oog heeft ?
Passat Variant 1.8T bijv.
http://www.autotrack.nl/tweedehands/vol ... at/7610203" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autotrack.nl/tweedehands/vol ... at/7610203" onclick="window.open(this.href);return false;
- Reind
Teveel nephout van binnen. Opzich wel meer ruimte en een mooie uitvoering maar een passat staat niet in het wensenlijstje van mijn zus. Ze is best kieskeurig.Joy schreef:De prijs is ergens tussen scherp en normaal in. Alleen zou ik zelf al afhaken bij zo een soort verkoper.
- Niels
- Auto: Prius+
Over stevige prijzen gesproken
Zet 30.000km op die Passat en je schrijft heel behoorlijk af denk ik.
-
OnlineMartijn_bmw
eens! ik heb die van mij met 135K gekocht en staat nu op 190K, achteraf had ik er beter een met 180K kunnen kopen en doorrijden naar 235K had ik waarschijnlijk minder afgeschrevenNiels schreef:Over stevige prijzen gesprokenZet 30.000km op die Passat en je schrijft heel behoorlijk af denk ik.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Vind het wel een normale reactie hoor, van Haarhuis
Ben daar ooit, vroeger, eens geweest. En daarna door gereden naar Lenferink. Nou, bij beide koop ik geen auto... Tenzij het het snoepje van de week is en er iemand mee is die echt verstand heeft van auto's. Overigens vond ik dit wel meer gelden voor Lenferink dan voor Haarhuis. Maar ook daar had ik geen prettig gevoel bij.
- Reind
Mijn meisje is een geboren en getogen Oldenzaalse. Zij zei dat de tukkers uit die omgeving allemaal zo zijn. Zo nuchter als de pest en niet echt op de klant gericht. Zou er iets mee te maken kunnen hebben.Arthur schreef:Vind het wel een normale reactie hoor, van HaarhuisBen daar ooit, vroeger, eens geweest. En daarna door gereden naar Lenferink. Nou, bij beide koop ik geen auto... Tenzij het het snoepje van de week is en er iemand mee is die echt verstand heeft van auto's. Overigens vond ik dit wel meer gelden voor Lenferink dan voor Haarhuis. Maar ook daar had ik geen prettig gevoel bij.
Maar met zo´n instelling verkoop je in slechte tijden gewoon geen auto´s denk ik dan. Maargoed, ze hebben daar een mooi bedrijf en zijn volgens mij nog niet failliet.
Ze hadden wel gewoon in de advertentie moeten melden dat het voorscherm beschadigd is en vervangen of iig gespoten moet worden.
Ik kijk gewoon of hij er volgende week nog staat en bel ze dan weer eens op.
- Arthur
Volgende week? Neh, volgende maand of de maand daarna!
- Reind
Damn, die auto waar ik even ben wezen kijken is nu al gekocht. Misschien zijn ze dus wel courant. had ik niet verwacht.
Nou ja, op naar de volgende dan maar.
Nou ja, op naar de volgende dan maar.
-
OnlineMartijn_bmw
- Arthur
Ligt eraan hoe lang 'ie er al stond? Of hoe lang jij hem in het vizier had?