Mijn alarm is bij de dealer ingebouwd denk ik, wat ook het losse alarmkastje verklaard..

Nee hoor, als je bij de BMW in je e36 LCI achteraf alarm laat inbouwen, werkt dat gewoon op de sleutel.franktastic schreef:Klopt, die zit dan standaard al bij je Bmw geleverd.
Mijn alarm is bij de dealer ingebouwd denk ik, wat ook het losse alarmkastje verklaard..
Hele late reactie... Maar een 323i met M52 motor (en ook nieuwer trouwens) heeft die klep ook in de uitlaat zitten. Het is de rechter pijp waar hij origineel in zit. Volgens mij heeft zelfs de 320i met 6 cilindermotor nog die klep.siegerdehaan89 schreef:laatste dempert!
Maar zit volgens mij alleen op de 328i....
Nee hoor, de Compact(323ti) heeft 2 eindstukken, maar tot aan de achterdemper is het gewoon enkel.franktastic schreef:E36 320/323 sedan/coupe heeft een enkele pijp onder de auto.
De compact heeft er wél 2.
Zit dus geen vlinderklep in de uitlaat helaas...
ErikS schreef:heb dezelfde kleur alleen dan Cabrio, nu met zwarte velgen....
ik zou 't niet doen. Sinister! Liever een wat originele frisse kleur eronder...
+1, beter had je de velgen weer netjes gemaakt in het originele zilver. Nu ziet het er een beetje uit als een winterset...no offense.Tim N schreef:Op de vorige pagina ziet hij er imho toch het beste uit.
Wielen doen hem geen goed.
Komt inderdaad uit Nijverdal.Tim N schreef:De Touring uit Nijverdal. Leuke auto voor het geld zo op de foto's te zien.
weet nog een Hellgrau leder sportinterieur voor een touring voor weinig. (met een klein beetje aandacht maar geen gaten)
Mocht je nog een breedset M3 Styling 39 in antraciet of een (Winter) set Contours met winterbanden zoeken stuur maar een PB, ruim alle e36 wielen op ivm E46.