RobS --> (MaX5 100% klaar)
- MX5T
Re: RobS --> MaX5
Nahh die crash hoeft nog niet eens zo heel zwaar te zijn, mijn impactsnelheid op de vangrails lag in de buurt van de 35 kmu en dan wordt je hoofd al behoorlijk vertraagd met bijbehorende slingering. zonder hoofdzijflappen had ik op zijn minst spierpijn in mijn nek gehad schat ik zo in.
- Damir Vukovic
Nu we het toch over crashes en ellende hebben....
Rob, ik zag dat je in je 1.6NB een custom klimrek gemonteerd hebt. Waaraan moet je dan ongeveer denken qua kosten? Verhoudt het zich een beetje gunstig tot het std.spul (~400E).
Rob, ik zag dat je in je 1.6NB een custom klimrek gemonteerd hebt. Waaraan moet je dan ongeveer denken qua kosten? Verhoudt het zich een beetje gunstig tot het std.spul (~400E).
- RobS
Bij Theo geweest..?Damir Vukovic schreef:Nu we het toch over crashes en ellende hebben....
Dat was een 1.8NB, volgens kenteken inderdaad een 1.6

- Damir Vukovic
Nopez, staat jouw NB daar? De NA-ltd die hij heeft staan ligt 1000E boven het budget wat ik mezelf gesteld heb..Nog wel erg benieuwd hoe het gaat met de coupe mallen en of hij ze ook los gaat verkopen. Ze zijn nog niet helemaal af begreep ikRobS schreef: Bij Theo geweest..?
350E is netjes. Is er nog een reden dat je nu voor TRlane zou gaan? Prijs komt rond de 400E uit, maar ik vind dat de buizen daar niet netjes constructief uitgedacht zijn (zal wel meevallen door de massiefheid). Daarnaast begreep ik dat de stoelen niet helemaal meer naar achteren kunnen met die rolbars.. voor mij een grote no-no. Daarom dacht ik dat custom wel eens de beste optie zou kunnen zijn.RobS schreef: Dat was een 1.8NB, volgens kenteken inderdaad een 1.6Het klimrek was destijds zo'n 350€, als ik het opnieuw zou moeten doen dan zou ik voor een beugel van TRlane gaan. ( http://www.trlanefabs.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; )
Heb je misschien een adresje voor me?
- RobS
De blauwe NB staat inderdaad bij Theo en gaat waarschijnlijk dienen als testobject voor de eerste coupe hardtop. De grijze coupe staat nog bij de polyesterboer, volgens mij moeten de mallen nog getrokken worden.
De beugel heb ik bij Gerwin Biesheuvel laten maken, zo'n 2 jaar geleden toen hij het nog niet zo druk had, ik weet dus niet wat voor invloed dat op de prijs heeft
De beugel heb ik bij Gerwin Biesheuvel laten maken, zo'n 2 jaar geleden toen hij het nog niet zo druk had, ik weet dus niet wat voor invloed dat op de prijs heeft

- Michel P
Coupe mallen? Meer info???
Michel
Michel
- RobS
Er worden, as we speak, mallen gemaakt van het dakje van onderstaande coupe zodat er links gestuurde coupe's gebouwd kunnen worden.

- Martijn_bmw
^^ zo is een MX5 echt gaaf 

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Staat zeker niet slecht zeg! 

- Fietsbel
Heeft wat weg van een jaguar
- RobS
Vandaag weer wat meters gemaakt ergo, wat spullen van de auto afgehaald 
Deurpanelen, zijruiten, raammechanismes, complete stuurbekrachtiging, ruitenwisservloeistofreservoir, koolstoffilter.
Ik twijfel nog over de manier van leeghalen van de deur, met de decoupeerzaag of met de slijptol, beide niet optimaal maar iets anders heb ik helaas niet

Deurpanelen, zijruiten, raammechanismes, complete stuurbekrachtiging, ruitenwisservloeistofreservoir, koolstoffilter.
Ik twijfel nog over de manier van leeghalen van de deur, met de decoupeerzaag of met de slijptol, beide niet optimaal maar iets anders heb ik helaas niet

-
Mini ViperRobS schreef:

-
Dat dacht ik nou ook!!BrianV schreef:Mini ViperRobS schreef:

- Petrolhead Tom
Echt beeldschoon zeg!
- Macboy
Fantastisch project !
En die MX-5 is helemaal über he ...
En die MX-5 is helemaal über he ...
- Wesley
Sodeknetters!!
Wat wordt het daar een gave auto van, zo met die fastback achtige hardtop. Love it!
Is daar gewoon een serieproductie van? En wat mag dat kosten?
Wat wordt het daar een gave auto van, zo met die fastback achtige hardtop. Love it!

Is daar gewoon een serieproductie van? En wat mag dat kosten?
- Reind
Goede keus. Is trouwens een exacte copy van de Sparco Evo, maar dan een stuk goedkoper. Voor het geld een mega fijne en goede stoel. Heb er al 2 versletenRobS schreef:Stoeltje is onderweg

Leuk project, succes met de opbouw.
- RobS
http://www.autokonexion.com/mazda-miata ... p-105.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- Wesley

En succes met je eigen project

- RobS
Reind schreef:Goede keus. Is trouwens een exacte copy van de Sparco Evo, maar dan een stuk goedkoper. Voor het geld een mega fijne en goede stoel. Heb er al 2 versletenRobS schreef:Stoeltje is onderweg
![]()
Leuk project, succes met de opbouw.
-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
apart, eerst waren die Sandtlers inderdaad Sparco evo stoelen. Had er een in de 318iS, en originele sparco's in mijn giulia's. Heeerlijk!
- RobS
Groter plaatje....het blijkt een photoshop te zijn...als het goed is komt er echt zo'n kap op de markt:
http://www.warhorseperformance.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- RobS
Vandaag de helm, HANS, schoenen, handschoenen en overall bij Biesheuvel gekocht.
Helm: Bell MAG 1
HANS: Schroth 20HDI
Overall: Sparco Sprint 6
Handschoenen: Sparco Land
Schoenen: Sparco Slalom
Kortom, een aantal ribben uit m'n lijf
Helm: Bell MAG 1
HANS: Schroth 20HDI
Overall: Sparco Sprint 6
Handschoenen: Sparco Land
Schoenen: Sparco Slalom
Kortom, een aantal ribben uit m'n lijf
- RobS
Het alarm

en 1 van de 2 lege deuren (ging meer dan prima met de decoupeerzaag)