gestolen: 26-HKP-9 BMW M3
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: gestolen: 26-HKP-9 BMW M3
Het lijkt wel of Nederland wordt leeg geroofd..
- Topfuel
Ik dacht ook meteen:

Voor 80euro een goedkope en goede oplossing lijkt me. Wellicht vinden eigenaren van zo'n dure kar het niet staan, maar effect heeft het wel zou je zeggen?
Voor 80euro een goedkope en goede oplossing lijkt me. Wellicht vinden eigenaren van zo'n dure kar het niet staan, maar effect heeft het wel zou je zeggen?
-
Sorry, maar ik heb er geen behoefte aan om door een paar Yugo's wakker gemaakt te worden voor het sleuteltje van het stuurslot.
- DDX
Volgens mij kan je het beste gewoon zoiets monteren ipv al die volgsystemen :
http://www.bearlock.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bearlock.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Collin Bello
Hoorde het zondag ja. Te zot voor woorden.
Geen respect meer voor andermans spullen....
Maar eh Koele Draak bij jou in de garage hebben ze onlangs ook een M3 proberen mee te nemen.
Maar eh Koele Draak bij jou in de garage hebben ze onlangs ook een M3 proberen mee te nemen.
- cooldragon
Ja, die van M en AL, had ik haar idd over gesproken. Gebeurt daar wel vaker 's nachts, ze hadden ook ooit van een Audi A4 en een Mercedes de velgen meegenomen en de auto's op bakstenen achtergelaten.Collin Bello schreef:Hoorde het zondag ja. Te zot voor woorden.
Gelukkig sta ik daar nooit 's nachts...
- cooldragon
precies! Ben blij met m'n auto's maar zou er geen pistool voor op mn hoofd willen hebbensteve smith schreef:Sorry, maar ik heb er geen behoefte aan om door een paar Yugo's wakker gemaakt te worden voor het sleuteltje van het stuurslot.
- cooldragon
nee, die zit er toch gewoon nog op?#slechte beeldkwaliteit beveiligingscameraAhmed schreef:Komt helaas steeds vaker voor dat stelen vanuit de garage onder een complex. Klote zeg.
Hoe krijgt ie de garagedeur nou open? Hij drukt wat op het kastje daar of heeft ie nou een zender in zn hand? Zie dat niet goed.
En rijdt die M3 nou zonder kentekenplaten naar buiten:

- Arthur
- Auto: Nr.51
+ veelsteve smith schreef:Sorry, maar ik heb er geen behoefte aan om door een paar Yugo's wakker gemaakt te worden voor het sleuteltje van het stuurslot.
- GTRene
hoe kwamen ze de garage in dan?
waar ik wel eens aan denk bij die garages wat samen gedeeld wordt (van een gebouw waar meer mensen wonen)
dat er maar 1 persoon hoeft te zijn die makkelijk is met de toegangpas of sleutel en dan is je garage al makkelijk te openen door...?
of dat die garage te draadloos te openen is en via een scanner ofzo is op te vangen en te kopieren...
waar ik wel eens aan denk bij die garages wat samen gedeeld wordt (van een gebouw waar meer mensen wonen)
dat er maar 1 persoon hoeft te zijn die makkelijk is met de toegangpas of sleutel en dan is je garage al makkelijk te openen door...?
of dat die garage te draadloos te openen is en via een scanner ofzo is op te vangen en te kopieren...
- Robertdj
+1 Diefstal is echt iets van de laatste tijd...Collin Bello schreef: Geen respect meer voor andermans spullen....
Laatst gewijzigd door Robertdj op 17 nov 2010, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Koos Buurman
Niet mee eens, is niet van de laatste tijd, maar het wordt de laatste tijd wel brutaler / rigoureuzer. Zie ook het openbreken van die VWtjes door gewoon een gat in de deur te knippen.
Hoe meer je beveiligd hoe slimmer een dief wordt. Of lomper en brutaler dus.
Hoe meer je beveiligd hoe slimmer een dief wordt. Of lomper en brutaler dus.
- Ravin ///M

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik schrik hier toch wel van....................GVD :twisted:
Ik hoop dat me dit bespaard blijft..................................
Ik hoop dat me dit bespaard blijft..................................