WowXave30 schreef:Enkele snelle shots...
(...)
(...)

WowXave30 schreef:Enkele snelle shots...
(...)
(...)
Wouter, nogmaals dank voor de vlotte rit naar Friesland.Wouter81 schreef:Daarna kwamen er 2 jongens op me af, bleken de 2 rijders van de gecrashte E36 te zijn. Één bleek uit mijn woonplaats te komen, andere uit Leeuwarden. Of ze mee terug konden rijden nu hun auto stuk was. Natuurlijk, dus met z'n 3'en terug in m'n GTI naar Fryslân. Sterkte met fixen/ophalen van de BMW!....
Prachtig!Andre schreef:Hier alvast een kleine promo van wat er komen gaat.
Philip met de CSL die tevens een schone onderbroek nodig had na de 2e drift:)
Als je die nog een keer doet krijg je van mij een krat bier.
Geniaal!!Andre schreef:Hier alvast een kleine promo van wat er komen gaat.
haha gaan we proberen. De nieuwe AF entry lijn met scandinavian flipAndre schreef:Hier alvast een kleine promo van wat er komen gaat.
@ M3 CSL vid- 8)PatrickC2 schreef:Ik heb ook een leuk dag gehad, de hele dag foto's gemaakt op diverse plaatsen rondom de baan.
Vind het wel jammer om te lezen dat je na een uur stopte. Naar mijn idee reden de voorrijders waaronder ondergetekende echt extreem langzaam, m.i. ligt hier wel een verbeterpunt bij de indeling van de volgauto's maar dit terzijde. Wat ik me wel afvraag is waarom je willens en wetens op antieke baggerbanden het gevaarlijkste circuit ter wereld gaat verkennen terwijl je het daar juist van moet hebben zonder ABS/ESP etc. Van de Ring is bekend dat deze igv regen spekglad is, en wij regulars worden verweten een gramafoonplaat te zijn als we dat zeggen. Heb in de ochtend een paar rondjes geglibberd met Bart's Z4M en in de middag nog vele rondjes met Robert's 147 GTA gereden. Die laatste auto is als snelle zachte GT opgebouwd met FSD's, Eibach's, Zero's en sinds kort een Q2 sper. Die kombi werkte dus echt fantastisch op de gladde baan, en er was een heerlijk tempo mee te rijden.Walter schreef: Voor mijn gevoel ging die weer ietsje harder. Eigenlijk iets te snel voor mijn plezier, voor het leren van de lijnen is de snelheid natuurlijk niet zo belangrijk, en daar ging het 's ochtends om. Zoals ik al eerder schreef, merkte ik heel duidelijk dat mijn 15" straatbandjes uit 2004 niet meer alle benodige grip konden bieden. Onderstuur alom en ook problemen bij het remmen. Maar de groep kon ik wel bijhouden.
Toen besloot ik maar weer even de pits in te gaan na ronde #3. Er zat een uurtje op. Nog een uur te gaan. Een baan die half nat was. En toen besloot ik maar te stoppen.
Tenslotte was het doel van de dag bereikt: eindelijk een keer op de ring gereden, zonder brokken:banaan:
Dank je Rene. Tot nu toe 228x bekeken en één reactie...GTRene schreef:mooie video PC, kwam veel voorbij en ook aardig wat apart spul.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten