Paul schreef:BLUE LAGOOOOON!!!
I MISS THAT CAR!!!!
Die video...HHAAHAHHH. So wrong Paul...

Paul schreef:BLUE LAGOOOOON!!!
I MISS THAT CAR!!!!
0-100KM/U4SECM3TURBOSUPERSNELRACEVENTIELAhmet2009badboy schreef:Kijk bij de e46 m3 eigenaren daar staat alles wat ik heb gedaan aan me autoNiels v D schreef:Zoekt chips en cola..
Hier kunnen we de vrijdagavond wel mee doorkomen.
Komt THE BLUE LAGOON OOK?
En vertel wat over je eigen auto Ahmet, 0-100 IN .. SECONDEN? SPECIALE DTM EDITIE?
nee het is geen dtm editie
binnen 4 sec het is een smg en door die racekoppeling pakt die hem veel sneller
gemeten met de racelogic
Is toch echt een Audi, type 50 (1974) en inderdaad ze zijn inmiddels vrij zeldzaamGert-jan schreef:
@6:22 een type AUDI die ik nog nooit gezien heb, moet wel ZELDZAAM zijn
eej GJ, niet zo matsoe matsoe doen....op bmwfan stikt het van deze badboyzzGert-jan schreef:LOL dacht echt dat iemand zo stom was geweest om een audi logo op een golf te plakken
Edit: hij staat ook te koop trouwens http://link.marktplaats.nl/393917290" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar On-topic: MAG IK OOK MET MIJN EM3 UITGEVOERDE 328 KOMEN OF IS DIE TE LANGZAAM?
Dan zou het altijd nog een audi logo op een polo zijn.Gert-jan schreef:LOL dacht echt dat iemand zo stom was geweest om een audi logo op een golf te plakken
Edit: hij staat ook te koop trouwens http://link.marktplaats.nl/393917290" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar On-topic: MAG IK OOK MET MIJN EM3 UITGEVOERDE 328 KOMEN OF IS DIE TE LANGZAAM?
Ach ach, Tom weer met z'n pedo plaatjes hoor......Tom schreef:Fernando schreef:
Gert-jan schreef:LOL dacht echt dat iemand zo stom was geweest om een audi logo op een golf te plakken
+1pterps schreef:Is toch echt een Audi, type 50 (1974) en inderdaad ze zijn inmiddels vrij zeldzaamGert-jan schreef:
@6:22 een type AUDI die ik nog nooit gezien heb, moet wel ZELDZAAM zijn
We komen het dus nooit te wetenAhmet2009badboy schreef:Maar in december weet ik meer
0-100 in minder dan 4 seconden??? Met een e46 M3 die zogenaamd wat extra vermogen heeft? Standaard gaat een e46 M3 van 0-100 in 5,2 seconden. Voor een tijd van minder dan 4 seconden zou je zeker rond de 550 pk tot 600 pk moeten hebben.Ahmet2009badboy schreef:Kijk bij de e46 m3 eigenaren daar staat alles wat ik heb gedaan aan me autoNiels v D schreef:Zoekt chips en cola..
En vertel wat over je eigen auto Ahmet, 0-100 IN .. SECONDEN? SPECIALE DTM EDITIE?
gemeten met de racelogic
Topfuel schreef:Heyyy Ahmed, kun je onz wat meer invormatie geeven over die bekerz die we kunnen winne? Er zijn veel bijzonderen autoz hier man!
Ik hoor het wel, laterzzz!
RVV schreef:0-100 in minder dan 4 seconden??? Met een e46 M3 die zogenaamd wat extra vermogen heeft? Standaard gaat een e46 M3 van 0-100 in 5,2 seconden. Voor een tijd van minder dan 4 seconden zou je zeker rond de 550 pk tot 600 pk moeten hebben.Ahmet2009badboy schreef:Kijk bij de e46 m3 eigenaren daar staat alles wat ik heb gedaan aan me autoNiels v D schreef:Zoekt chips en cola..
gemeten met de racelogic
Ik heb een e46 M3 met SMG gehad, gewoon standaard vermogen 343 pk, ik rij nu een e60 M5 met 507 pk en die gaat van 0-100 in 4,7 seconden volgens opgave van BMW. Sommige tijdmeetingen van autobladen laten een tijd zien van 4,4 en 4,5 seconden. Als jouw M3 naar eigen zeggen (natte vingerwerk) 380 pk heeft. Dan snap je zelf ergens toch ook wel dat minder dan 4 seconden wel heel erg ongeloofwaardig klinkt.
Gebruikers op dit forum: BartMS, Bokkepoot, D. Peters, Edwin de Haas, Joost H., MarcF, Peter-Paul, RS-Ron, vigilante en 8 gasten