E36 M3 3.2 sedan - zwart van buiten, niet van binnen :-)
- Jeroen
Re: E36 M3 3.2 sedan - zwart van buiten, niet van binnen :-)
Wat ga je dan uiteindelijk meenemen naar Papenburg?
-
Gave auto Erik,
Zo'n M3 sedan heeft heel erg lang op mijn verlanglijstje gestaan.
Een late Imola rode 3.2 handbak met zwart leder, schuifdak en weinig km's zou ik zo de M5 op inruilen.
Zo'n M3 sedan heeft heel erg lang op mijn verlanglijstje gestaan.
Een late Imola rode 3.2 handbak met zwart leder, schuifdak en weinig km's zou ik zo de M5 op inruilen.
- Erik dB
Goede vraag, ligt er heel erg aan wie er komt (dat driften met zijn 4-en achter elkaar aan vond ik erg leuk), maar ik denk dat ik óf wat ga huren, óf samen met een vriend van een een drift/trackdayhok ga kopen. Dat laatste lijkt me wat waarschijnlijker (die van AB was wel wat, maar dan met een andere afwerking van binnen), maar ik wacht nog even totdat jij, Niek, en Tijs weer up-and-drifting zijnJeroen schreef:Wat ga je dan uiteindelijk meenemen naar Papenburg?

**edit**
Vanavond nieuwe Conti SC3's erop en even een uitlijnsessie. 't is weer niet goedkoop, M3 rijden

- Asief
Gefeliciteerd, ziet er goed uit

- Erik K.
Asief schreef:Gefeliciteerd, ziet er goed uit![]()
+1!
- Joy
Keurig ding Eric. Die BBS RC wielen zijn niet verkeerd. Misschien een ideetje voor later.
De mijne gaat binnenkort ook nog even naar Bas voor wat aanpassingen aan onder andere het onderstel. In december heb ik een rit van 5000 kilometer dus even een straatsetup aan laten meten. Even kijken wanneer we allebei tijd hebben om af te spreken.
De mijne gaat binnenkort ook nog even naar Bas voor wat aanpassingen aan onder andere het onderstel. In december heb ik een rit van 5000 kilometer dus even een straatsetup aan laten meten. Even kijken wanneer we allebei tijd hebben om af te spreken.
- Tim N
wanna share?Erik dB schreef: Ik heb de originele optielijst met leerkleur inmiddels ook binnen
Groet,
Erik
- Erik dB
Jawel, zelfs al gedaanTim N schreef:wanna share?Erik dB schreef: Ik heb de originele optielijst met leerkleur inmiddels ook binnen
Groet,
Erik

-
Hee! deze komt bij vd bij weg. Komt mijne ook weg. Mooie auto!
Hoe kom je aan die optielijst? Zou ik ook wel voor die van mij willen hebben.
Hoe kom je aan die optielijst? Zou ik ook wel voor die van mij willen hebben.
- Tim N
Erik dB schreef:Jawel, zelfs al gedaanTim N schreef:wanna share?Erik dB schreef: Ik heb de originele optielijst met leerkleur inmiddels ook binnen
Groet,
Erik(check onder de foto)
Had ik ff gemist.
Heb je het hout zelf verwijderd? Zo ja is er iets voor in de plaats gekomen of heb je gewoon std middenconsole geplaatst?
-
echt een nette M3. de E36 vind ik als sedan een zéér geslaagd model, en die velgen staan hem echt killer.
@Siep Wokkel, die optielijst kun je aanvragen via: bmw-kis@bmw.nl
ff je chassisnr. en kentenken vermelden, het best kan je dan zeggen dat het om een verzekering gaat en dat je daarvoor de optielijst nodig hebt.
@Siep Wokkel, die optielijst kun je aanvragen via: bmw-kis@bmw.nl
ff je chassisnr. en kentenken vermelden, het best kan je dan zeggen dat het om een verzekering gaat en dat je daarvoor de optielijst nodig hebt.
- Niels
- Auto: Prius+
Gefeliciteerd nog Erik
Mooie combi qua exterieur kleur en interieur imho
Toch leuk zo'n 3-serie sedan die onbegrensd bijna 300km/h loopt 

Mooie combi qua exterieur kleur en interieur imho

- Erik dB
Vandaag even op-en-neer gecruised naar Friesland voor een originele CD43 BMW Business Radio. Dat cruisen werd halverwege een soort van highspeed cruisen, want er kwam een E39 M5 met herriepijpen voorbij. Paar keer gesprint, met als voornaamste verschil dat ik denk dat zijn tank NOG harder leegging dan die van mij
.
Na wat gekloot met de radio-stekkers (gelukkig had Bilkert35 er wat ervaring mee) reed ik na wat ex-Niels E36 M3 en 323i gebandenschop weer terug naar Amsterdam. Helaas nog zonder geluid, want de vorige eigenaar had de antennestekker om zeep geholpen.
Nu maar even een blokkie om met een CDtje erin. Het ziet er echt 10x beter uit met de OEM radio dan de zilveren Pioneer!

Na wat gekloot met de radio-stekkers (gelukkig had Bilkert35 er wat ervaring mee) reed ik na wat ex-Niels E36 M3 en 323i gebandenschop weer terug naar Amsterdam. Helaas nog zonder geluid, want de vorige eigenaar had de antennestekker om zeep geholpen.
Nu maar even een blokkie om met een CDtje erin. Het ziet er echt 10x beter uit met de OEM radio dan de zilveren Pioneer!
-
Dikke bak zeg!
Ooit zal ik ook een M3 sedan bezitten...
+1

Ooit zal ik ook een M3 sedan bezitten...
+1
- Knot
In de GT had ik ook origineel maar ben nu in de 328 toch wel blij met de (zwarte) sony met usb/mp3, zoveel meer mogelijkheden en sub aansluiting etc.
-
Leuke 'upgrade' zo'n CD43 Erik. De mijne heb ik ook in t Noorden (DF Grunn Run) gehaald. 

- Erik dB
Vandaag kwam ik er tijdens wat foto's achter dat de polish-behandeling van Loogman tot gevolg heeft dat de auto nogal reflecterend wordt 

- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Prachtige foto's van prachtige M3.
Maar waar zijn de spatlappen ?

-
Ziet er strak uit, Erik!
Zonder staplappen een stuk beter
Zonder staplappen een stuk beter

- Knot
Ziet er goed uit hoor!
-
Geweldige auto! Wanneer gaat die snijplank eraf?
- Erik dB
Die liggen in de berging. Kopen?Niels v/d burgh schreef:Prachtige foto's van prachtige M3.![]()

@steve, die laat ik er opzitten. Verwijderen geeft een paar mooie gaten, en de achterklep vervangen door een andere gaat vast kleurverschil opleveren. Er staan wat andere zaken hoger op de prioriteiten lijst, zoals het bekijken hoe ik de wagen wat strakker kan laten sturen zonder enige verlaging en het vervangen van enkele busjes in de versnellingsbak om wat minder in de soep te roeren.
ps. ik heb die Pioneer-pennetjes ook nog steeds liggen, komende week/week erna even langsbrengen?
- Wout@E36
Prachtige auto!!
Interieur zie je niet vaak, maar ó zo mooi!!
Alleen die spoiler eraf.. Maar je snap je stelling dat je wacht. (hoewel ik het geld er toch voor over zou hebben, scheelt optisch heel veel).
Interieur zie je niet vaak, maar ó zo mooi!!
Alleen die spoiler eraf.. Maar je snap je stelling dat je wacht. (hoewel ik het geld er toch voor over zou hebben, scheelt optisch heel veel).
-
Vwb de PS, je mag ze hebben. Heb nog twee of drie setjes gevonden. En net weer een Sony weggeketst.Erik dB schreef:@steve, die laat ik er opzitten. Verwijderen geeft een paar mooie gaten, en de achterklep vervangen door een andere gaat vast kleurverschil opleveren. Er staan wat andere zaken hoger op de prioriteiten lijst, zoals het bekijken hoe ik de wagen wat strakker kan laten sturen zonder enige verlaging en het vervangen van enkele busjes in de versnellingsbak om wat minder in de soep te roeren.
ps. ik heb die Pioneer-pennetjes ook nog steeds liggen, komende week/week erna even langsbrengen?
Andere achterklep? Want? Een beetje capabele spuiter last die gaten dicht zonder dat het paneel trekt, en spuit het zonder kleurverschil. En zelfs al zou de kleur er een fractie naast zitten zie je het nog niet, een e36 achterklep licht nergens vlak ten opzichte van een aansluitend paneel. Risico is dus nul.
Beter sturen zonder verlaging kan Bert je alles over vertellen, ik zou er vast een cabriokruis onder zetten, dan blijft je koets langer kraakvrij.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Klopt helemaal, het enigste probleem is dat de gaten ook vaak in de kitnaad zitten en deze krijg je nooit meer 200%.steve smith schreef:Vwb de PS, je mag ze hebben. Heb nog twee of drie setjes gevonden. En net weer een Sony weggeketst.Erik dB schreef:@steve, die laat ik er opzitten. Verwijderen geeft een paar mooie gaten, en de achterklep vervangen door een andere gaat vast kleurverschil opleveren. Er staan wat andere zaken hoger op de prioriteiten lijst, zoals het bekijken hoe ik de wagen wat strakker kan laten sturen zonder enige verlaging en het vervangen van enkele busjes in de versnellingsbak om wat minder in de soep te roeren.
Andere achterklep? Want? Een beetje capabele spuiter last die gaten dicht zonder dat het paneel trekt, en spuit het zonder kleurverschil. En zelfs al zou de kleur er een fractie naast zitten zie je het nog niet, een e36 achterklep licht nergens vlak ten opzichte van een aansluitend paneel. Risico is dus nul.
Zwart is makkelijke kleur om strak af te spuiten, mocht het toch kleur of glans verschil opleveren of je vertrouwt het niet, spuit je de zijpanelen ook mee. Is het altijd goed