- Officieel: Lamborghini Aventador LP 700-4
- Meer foto's van de Aventador (live-pics uit Genève)
+1!Robin Hartog schreef:Wat een verschrikkelijk mooie lijn, zo van de zijkant.
Onderhuids maakt inderdaad ook niet uit, maar look&feel is bij een Lambo/Supersportcar wel belangrijk. Zo'n auto koop je op basis van emotie.Robin schreef:Goed verhaal hoor indo, maar toen we naast een 458 stonden konden we niet begrijpen dat de zijknipperlichten van nog geen 10 cent regelrecht van FIAT (Punto?)kwamen. En onderhuids zullen er nog wel 'n paar flutonderdelen zijn, die we zo niet zien.
Dom van mij natuurlijk, de Miura is uiteraard mooier. De second best Lambo ever dus.Wouter81 schreef:Briljant, meer kan ik niet zeggen. By far de mooiste Lambo ever.
Helemaal goed.
Ieder zijn ding maar de Miura doet mij qua looks niks en dat ligt voornamelijk aan 2 dingen:Wouter81 schreef:Dom van mij natuurlijk, de Miura is uiteraard mooier. De second best Lambo ever dus.Wouter81 schreef:Briljant, meer kan ik niet zeggen. By far de mooiste Lambo ever.
Helemaal goed.
Möglich macht dies ein Monocoque aus Kohlefaserlaminat sowie verschwenderischer Einsatz des Leichtbauwerkstoffs am kompletten Fahrzeug. Der neue Aventador wiegt nur 1.575 Kilogramm
Die Pushrod-Fahrwerksaufhängungen mit liegenden Dämpferelementen haben die Italiener aus dem Formel1-Segment in den Aventador transferiert
Niet nodig. Met Italiaans kun je beter twee auto's hebben om te zorgen dat je in ieder geval het grootste deel van de tijd een auto in de buurt hebt die het doet.Downforce Hans schreef:nou, dan ruil ik mijn 458 maar weer in.............
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast