Interieur kaal gemaakt:
Hydraulische handrem
Diff gelast:
Hoodpins:
Volgende week zaterdag naar Biesheuvel om een bouwpakket kooi te laten inmeten

Haha ja en der al een paar bijna afgedonderdGTRene schreef:een hardcore lightweight zetel er in zie ik wel
Hij staat hierboven op de foto op de handrem stand. normaal zit hij ongeveer naast de pookKnot schreef:Vind je de handrem niet wat ver naar voren zitten? Heb m zelf liever meer naar het dashbord toe.
Het eerste waar ik ook aan dacht.Martijn M schreef:Ik zou geen traanplaat bij je voeten doen. Mocht je een ongeluk krijgen en het krult op zit het in je benen...
Haha pas als der een hoek af is door de muur ofzo, zal ik me daar wel weer mee bezig houdenPeric schreef:Leuk bezig zo, maar haal asjeblieft die fugly achterspoilers en die roostertjes van je voorspatborden eraf..
Haha ja dankje, die bewaakt mn aanhanger wel;)Thomas911 schreef:Mooie hond! @foto met nissan patrol en aanhanger
Dankje bert zo denk ik er ook over. Die gewichtsbesparing is voor mij niet zo heel erg belangrijk op de vloer platen. Ik hoef geen 1/10 seconden te besparenBert ///M3 schreef:Over die traanplaat en opkrullen. Het grootste deel zit binnen de kooi. Als je een ongeluk krijgt welke zwaar genoeg is om die traanplaat te beschadigen, dan heb je wel een iets groter probleem en dan is dat niet hetgene waarover ik me druk zou maken.
Als het om gewicht gaat, hoeft niet zwaar te zijn die alu traanplaat maar je moet het geen 2mm dik nemen. Ik heb volgens mij 0,5mm dik oid. Als je echt fancy wilt doen dan leg je er een carbon plaat in en griptape strips maar kost nogal wat voor een paar honderd gram besparing.
Gebruikers op dit forum: Godspeed, jessedehaan, Majestic-12 [Bot], Pfhmulder, ron36, SlowCo en 4 gasten