MR OLYMPIA WEEKEND
- Peric
Re: MR OLYMPIA WEEKEND
Veel plezier daar Nandor, lijkt me nog steeds wel 's een keer gaaf om mee te maken.
Zelf hoef ik niet zo te worden, maar diep respect voor de gasten die daar op het podium staan.
Vind zelf de bodybuilders van de tijd van Schwarzenegger ook het mooist. Die waren niet zo belachelijk groot.
Zelf hoef ik niet zo te worden, maar diep respect voor de gasten die daar op het podium staan.
Vind zelf de bodybuilders van de tijd van Schwarzenegger ook het mooist. Die waren niet zo belachelijk groot.
-
Het is close!
Vanavond tweede ronde!
Phil Heath ziet er fucking goed uit. Jay ook niet te slecht zeg. Branch Warren, Dexter Jackson prachtig. Kai Greene deed het gister niet goed.............
http://forum.bodybuilding.com/showthrea ... =127814223" onclick="window.open(this.href);return false;
Linkje naar rits foto's
Vanavond tweede ronde!
Phil Heath ziet er fucking goed uit. Jay ook niet te slecht zeg. Branch Warren, Dexter Jackson prachtig. Kai Greene deed het gister niet goed.............
http://forum.bodybuilding.com/showthrea ... =127814223" onclick="window.open(this.href);return false;
Linkje naar rits foto's

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wat een vlees man.........................niet meer normaal..........................
-
wat een verschil met nu hè... toen was het nog best mooi...
nog steeds respect hoor, maar vroeger was het toch echt wel beter... waar is het fout gegaan ?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Schwarzenegger................fenomeen...............
Mooi pic met Frank Zane onderaan..................
Ik heb wel boeken van hem..........mooiste pic; The Schwarz in de Oostenrijkse Alpen, op 19 jarige leeftijd...............ongeloofelijk wat ie daar al heeft.........
Iets in deze geest;

Age 19;

Mooi pic met Frank Zane onderaan..................
Ik heb wel boeken van hem..........mooiste pic; The Schwarz in de Oostenrijkse Alpen, op 19 jarige leeftijd...............ongeloofelijk wat ie daar al heeft.........
Iets in deze geest;
Age 19;
- romo
Biceps en Pecs zijn wereld vermaard bij Arnold.....................bij menigeen trekken de Pecs zich aan de laterale zijde (geheel) of op zijn minst gedeeltelijk terug................niet bij Arnold, een strakke rechte lijn bij aanspannen van de Pecs.......................
Hier mooi te zien rechts, met een angespannen Biceps, waarbij de Pectoralis en de Latissimus Dorsi zich in een rechte lijn bevinden.......................fantastisch...............

Hier mooi te zien rechts, met een angespannen Biceps, waarbij de Pectoralis en de Latissimus Dorsi zich in een rechte lijn bevinden.......................fantastisch...............
- romo
Nogmaals, maar nu Pecs maximaal op rek bij een Cable Cross uitvoering.............de lijnen lateraal Pecs en Latissimus Dorsi lopen evenwijdig .................ongekend dit.......

Sublieme chest;

Flies;

Sublieme chest;
Flies;
- JP
Mooi of niet mooi, dat is een smaak, maar waar haal je de tijd vandaan 

- romo
Dat zijn pro`s...............
Daarbij, Schwarzenegger was al op zijn 22-23 miljonair......................
Daarbij, Schwarzenegger was al op zijn 22-23 miljonair......................
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Schwarzenegger stamt idd. uit de tijd dat het nog mooi was, ziet er een stuk natuurlijker uit dan tegenwoordig.

Als je je geld er mee verdiend heb je er tijd genoeg voorJP schreef:Mooi of niet mooi, dat is een smaak, maar waar haal je de tijd vandaan

-
Romo,
waardeer je posts hier zeer! Leuk om het eens van de "andere kant" te lezen.
Een paar kanttekeningen bij onze God Arnold. Dude gebruikte al anabolen, heeft dat ook toegegeven, ongeveer. Ten tweede speelde hij ook mee in de bekende BB ghey scene waarover je niemand hoort.
Miljonair op zijn 22e, tja hij zegt er zelf niet veel over.....wel over zakelijk succes en vooral falen.
Gaat gaaf worden vannacht. Zet m'n geld op Heath maar Branch Warren kan ook met de Sandow vertrekken.
waardeer je posts hier zeer! Leuk om het eens van de "andere kant" te lezen.
Een paar kanttekeningen bij onze God Arnold. Dude gebruikte al anabolen, heeft dat ook toegegeven, ongeveer. Ten tweede speelde hij ook mee in de bekende BB ghey scene waarover je niemand hoort.
Miljonair op zijn 22e, tja hij zegt er zelf niet veel over.....wel over zakelijk succes en vooral falen.
Gaat gaaf worden vannacht. Zet m'n geld op Heath maar Branch Warren kan ook met de Sandow vertrekken.
- Peric
En hoe doet Roelly het?
-
Niet best.........
Derde wedstrijd dit jaar en hij kwam er gister niet uit. Noemen hem "flat" en gewoon niet scherp, samen met Kai eigenlijk. Vergeten wel eens dat het zijn eerste O is en hij een mooie toekomst heeft. Jammer want als hij scherp was had hij in de top 6 gekund, hoewel een Wolf dit jaar ook wel weer erg goed is en een Rockel en die Japanner ook. Het is gewoon erg close allemaal.
Derde wedstrijd dit jaar en hij kwam er gister niet uit. Noemen hem "flat" en gewoon niet scherp, samen met Kai eigenlijk. Vergeten wel eens dat het zijn eerste O is en hij een mooie toekomst heeft. Jammer want als hij scherp was had hij in de top 6 gekund, hoewel een Wolf dit jaar ook wel weer erg goed is en een Rockel en die Japanner ook. Het is gewoon erg close allemaal.
- romo
Arnie is niet heilig, zeker niet, maar een ongekende fysiek voor die tijd en een ongkende personality, nog steeds,....................heeft alles gedaan wat onze lieve heer verboden heeft...............anabolen, uiteraard, en de rest...........................maar de man heeft wel de sport op een bepaald level getild, tel daarbij zijn persoonlijke succes story en het het is een boek waarover je en film zou kunnen maken...........................met zich zelf in de hoofdrol...............
Arnold Schwarzenegger, the Austrian Oak, the movie.
Starring; Arnold Schwarzenegger
Hoe dan ook; de man is en blijft een fenomeen......................ongekend.........................
Op een van mijn eerste FIBO bezoeken te Essen (ergens begin jaren `90), ben ik hem ooit tot op een metertje of 2 genaderd, de ruimte was opgevuld met bodyguards.....................

Arnold Schwarzenegger, the Austrian Oak, the movie.
Starring; Arnold Schwarzenegger

Hoe dan ook; de man is en blijft een fenomeen......................ongekend.........................
Op een van mijn eerste FIBO bezoeken te Essen (ergens begin jaren `90), ben ik hem ooit tot op een metertje of 2 genaderd, de ruimte was opgevuld met bodyguards.....................
- Robertdj
Moest eigenlijk gelijk hieraan denken...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QueQ4Sqf ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QueQ4Sqf ... re=related[/youtube]
- romo
http://webcast.bodybuilding.com/fitshow ... mpia/?q=23" onclick="window.open(this.href);return false;
http://webcast.bodybuilding.com/fitshow ... mpia/?q=24" onclick="window.open(this.href);return false;
http://webcast.bodybuilding.com/fitshow ... mpia/?q=25" onclick="window.open(this.href);return false;
http://webcast.bodybuilding.com/fitshow ... mpia/?q=24" onclick="window.open(this.href);return false;
http://webcast.bodybuilding.com/fitshow ... mpia/?q=25" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mathieu
Bij Arnold moet ik altijd een beetje aan Crocop denken.
Over een atletisch figuur gesproken.

Over een atletisch figuur gesproken.
- Peric
Denk toch als je besluit om aan de Olympia mee te doen je dat ook als enige wedstrijd moet houden voor het hele jaar. 3 wedstrijden op dit niveau ga je niet redden denk ik..
Wat ik er zo vluchtig van gezien heb vind ik toch Phil Heath de completere builder. Cutler is niet zo symmetrisch als Heath. Heath z'n borst en rug zijn voller.
Wat ik er zo vluchtig van gezien heb vind ik toch Phil Heath de completere builder. Cutler is niet zo symmetrisch als Heath. Heath z'n borst en rug zijn voller.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dacht dat dit een weekend was waarbij de vlaggendrager voor de spelen gekozen werd...
Blijkt het nog erger te zijn :arrow:
Blijkt het nog erger te zijn :arrow:
-
Jay weer winnaar
Had m'n lijstje een beetje anders:
1 Phil Heath
2 Dexter Jackson
3 Jay Cutler.
Nou heb ik er geen verstand van maar Berry de Mey is het met me eens. Dat is wel leuk om te horen natuurlijk.
Had m'n lijstje een beetje anders:
1 Phil Heath
2 Dexter Jackson
3 Jay Cutler.
Nou heb ik er geen verstand van maar Berry de Mey is het met me eens. Dat is wel leuk om te horen natuurlijk.

-
Ja Roelly heeft denk ik ook iets te veel gedaan maar ja wat wil je die jongen droomt al jaren van de O en nu mag je. Kan nu denk ik redelijk leven van zijn sport.
Was zeker beter bij de NY pro en wellicht ook bij de Arnold. Ben toch trots op hem en oma. Ze staan er toch maar even! Hij heeft de mogelijkheden om nog zoveel vooruit te gaan. Rug, borst en posen moet echt beter maar dan is het echt ass kicken voor hem. Sky's the limit.
Was zeker beter bij de NY pro en wellicht ook bij de Arnold. Ben toch trots op hem en oma. Ze staan er toch maar even! Hij heeft de mogelijkheden om nog zoveel vooruit te gaan. Rug, borst en posen moet echt beter maar dan is het echt ass kicken voor hem. Sky's the limit.
- JeroenB3
Zijn die gasten ook nog een beetje sterk of zijn het alleen waterzakken ?
- Peric
Doe maar 's een weekje mee met ze.... :twisted:
Nee, zonder gekheid, iedereen denkt wel dat het alleen maar anabolen en water is. Maar zonder keihard trainen kom je er gewoon niet. De gasten die daar op het podium staan stouwen best wel een paar kilootjes weg tijdens een training. Kijk maar 's een paar videotjes op youtube..
Nee, zonder gekheid, iedereen denkt wel dat het alleen maar anabolen en water is. Maar zonder keihard trainen kom je er gewoon niet. De gasten die daar op het podium staan stouwen best wel een paar kilootjes weg tijdens een training. Kijk maar 's een paar videotjes op youtube..
-
Google even op Kai Greene training.
Goede freaking morgen
Goede freaking morgen
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Leven van de sport in Amerika zeker?Shakes schreef:Ja Roelly heeft denk ik ook iets te veel gedaan maar ja wat wil je die jongen droomt al jaren van de O en nu mag je. Kan nu denk ik redelijk leven van zijn sport.
Volg het niet zo natuurlijk, maar volgens mij is het bodybuilden in NL/Europa lang zo populair niet toch?