Niet helemaal mee eens. Dat BC ook in Taiwan gemaakt wordt zeg niks. Verder vin ik ze wel degelijk beter geR&D'ed dan Intrax. Waar de Intrax op de Primera P11 issues had met bonken tegen de omkapping van de bovenste draagarm heeft de BC dat niet dankzij de veerpoot die uit het midden is geplaatst. Daarnaast is het schroefdraad minder fijn en dus minder snel vastlopend, en zit het allemaal veel beter in de lak en zijn de materialen stukken dikker.R-developments schreef:BC racing wordt gewoon geproduceerd in Taiwan, evenals K sport en D2. Krijg regelmatig mails dat ik bij afname van 10 stuks een R-developments coilover kan laten produceren. Kan me dus niet voorstellen dat er uitvoerig ge-R&D't wordt.Laurens Nijssen schreef:BC Racing is trouwens zeer zeker geen rommel.
Uitvoerig per type ge-R&D'ed. Produceren ook voor oa Apexi.
Kwaliteitsset, absoluut.
Ik zweer bij Intrax, ben er zelf dealer van en de service en kunde zijn meer dan perfect. Er wordt daadwerkelijk iets gedaan met je feedback en de mensen daar zijn gewoon lekker down to earth.
Daar wordt een set net als een maatpak voor jou gebouwd... Kan het alleen maar aanraden!
Tevens maakt de BC gebruik van eigen topmounts en Intrax niet plus dat de BC's de veerpoot verlenging/verkorting heeft en niet alleen de springload zoals de Intrax wel weer had.
De BC's zijn volledig rebuildable en hebben dikkere zuigers dan de Intrax set en zijn deze volledig gasgevuld en Intrax met olie.
Ik vind ze iig beter dan de vergelijkbare Intrax set. Prijsniveau is gelijk.
Ohja, ik heb ook 2 lekke Intrax dempers gehad in 2 jaar tijd. Wel opgelost maar toch.