De winnende auto (Fiat 8V Supersonic) in de paleistuinen.
Concours d'Elégance Paleis Het Loo 2010
- Snipe
Re: Concours d'Elégance Paleis Het Loo 2010
Kijk, een leuk primeurtje.

-
Haha, wat een GAAAAAAAAAAAAAAAF ding!
Heb op het hele concours 12 foto's gemaakt:
2 van Brutus
2 van 't zoontje van m'n maat
8 van jouw Alfa!
Wat een juweeltje! Nu heb ik geen fluit verstand van oude Alfa's, maar weet wel dat er op termijn 1 in de garage moet komen (vorig jaar huis gekocht met garage, nu even financieel op adem komen en dan straks die grote lege plek vullen!).
Wat voor type is dit precies? En is de grille standaard? Vind dit echt het lekkerste neusje...
(sorry voor de OT!)
Heb op het hele concours 12 foto's gemaakt:
2 van Brutus
2 van 't zoontje van m'n maat
8 van jouw Alfa!

Wat een juweeltje! Nu heb ik geen fluit verstand van oude Alfa's, maar weet wel dat er op termijn 1 in de garage moet komen (vorig jaar huis gekocht met garage, nu even financieel op adem komen en dan straks die grote lege plek vullen!).
Wat voor type is dit precies? En is de grille standaard? Vind dit echt het lekkerste neusje...
(sorry voor de OT!)
-
Grappig, je kunt de auto wel netjes schoonmaken enzo, maar die glans op die voorbanden zegt toch luid en duidelijk dat de laatste gumsessie op een circuit erg recentelijk heeft plaatsgevonden :banaan: Zo hoort het!Jesse P schreef:Is dit dan jouw Alfa?Guiliabc schreef:Bijna goed, alleen dan met bumpers en een brievebusje en indaco grijs maar ik was er wel
- Guiliabc
Jesse P:
Thanks, dit type is een giulia bertone 1300 GT junior, in de volksmond ook wel brievenbus genoemd.
Dit is een later type wat je kunt herkennen aan het niet vlakke dashboard(Tietendashboard genoemd
)
Om je eens wat in te lezen: probeer http://www.alfaspeed.nl/phpforum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; eens veel kennis en liefhebbers van dit soort auto's bij elkaar.
@steve, wel eens van nat gras gehoord ? :shakeit:
Thanks, dit type is een giulia bertone 1300 GT junior, in de volksmond ook wel brievenbus genoemd.
Dit is een later type wat je kunt herkennen aan het niet vlakke dashboard(Tietendashboard genoemd

Om je eens wat in te lezen: probeer http://www.alfaspeed.nl/phpforum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; eens veel kennis en liefhebbers van dit soort auto's bij elkaar.
-
Ja. Maar daar krijg je niet zo'n mooie kaalgesmeerde wang van. Zie je hoe mooi glad de rand van dat profiel is?Guiliabc schreef:
- Macboy
Beetje triest dat dit draadje wordt gestart nadát het evenement heeft plaatsgevonden...
- Erik dB
Staat erg mooi op zijn pootjes, Alfaholics setje? Wat is je nickname op Alfaspeed?Guiliabc schreef:Yes, echter van mijn partner ( ik mocht er geen meer bijkopen dus heb ik deze maar voor haar verjaardag gegeven)
Boertje

-
Tja, wat verwacht je anders? Er waren ook ongeveer 3500 foto's van Le Mans Classic beschikbaar + live commentaren + videomateriaal. All they had to do was ask. Maar de redactie vond een rondje rond de kerk in Naarden boeiender. Graag of niet zeggen we dan maar.....Macboy schreef:Beetje triest dat dit draadje wordt gestart nadát het evenement heeft plaatsgevonden...
- duifjes.com
Le Mans is geen Naarden natuurlijk!steve smith schreef:Tja, wat verwacht je anders? Er waren ook ongeveer 3500 foto's van Le Mans Classic beschikbaar + live commentaren + videomateriaal. All they had to do was ask. Maar de redactie vond een rondje rond de kerk in Naarden boeiender. Graag of niet zeggen we dan maar.....Macboy schreef:Beetje triest dat dit draadje wordt gestart nadát het evenement heeft plaatsgevonden...

- JoostSchouten
Bekende gespot op 39:57:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1314536" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1314536" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dennis Cavallino
Hehe
Tegelijkertijd hoor ik een oud-collega door de speaker lallen.
Tegelijkertijd hoor ik een oud-collega door de speaker lallen.
- duifjes.com
JoostSchouten schreef:Bekende gespot op 39:57: