Aan de kwaliteit van Pauls sleutelwerk hoef je niet te twijfelen. Gouden handjes en prima technisch inzicht. Het eerste Quaife sper dat hij in een 130i diffje heeft ingebouwd is in een Belgische 130i komen te zitten. Paul was tijdens een proefrit zeer te spreken over de kwaliteit en rij/drift eigenschappen. Nummertje twee voor de volgende klant ligt ondertussen klaar en komt er binnenkort onder.Ruben schreef:Das een koopje als ie het daarvoor doet en de kwaliteit van inbouw te vertrouwen is.
Sper onder 130i - hoe werkt dat ?
- FreudeamFahren
Re: Sper onder 130i - hoe werkt dat ?
- Knot
Heb Andre destijds over 1500 euro horen praten dacht ik, dus 1750 lijkt normaal met ruim 2 uur arbeid.
-
Een aantal berichten over een bedrijf in dit topic zijn verwijderd. Het is niet de bedoeling dat de financiële handel en wandel van een bedrijf onderwerp van discussie is op DF.
Gaarne weer on topic reageren
Gaarne weer on topic reageren

-
Is wel meer dan 2 uur werk een Quaife inbouwen incl assen los/weer vast etc. Been there, done thatKnot schreef:Heb Andre destijds over 1500 euro horen praten dacht ik, dus 1750 lijkt normaal met ruim 2 uur arbeid.

- GTRene
krijg je dan een compleet ander diff of ruildiff incl nwe quaife?
tis dus niet diff deksel eraf en pruttel eruit en nwe erin en klaar
je krijgt dan dus eigenlijk ook een gereviseerd diff?
tis dus niet diff deksel eraf en pruttel eruit en nwe erin en klaar

je krijgt dan dus eigenlijk ook een gereviseerd diff?
-
Volgens mij niet Rene. Diff eruit en diff erin. Is alleen niet zo makkelijk. Ik heb hier nog een open diff voor de liefhebbers liggenGTRene schreef:je krijgt dan dus eigenlijk ook een gereviseerd diff?

-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Zoals jullie hebben kunnen lezen in het "Mov'it" draadje verkoop ik tegenwoordig ook Quaife diffs. Ik heb een afspraak met Paul Vlasblom gemaakt aangaande de montage werkzaamheden. Zo weet ik zeker dat het er goed onder komt te zitten en Paul hoeft zich niet druk te maken over de bestellingen en leveringen.
-
[schopje]
Bij Drexler op de site staat een aanbieding - voor 1300 euro's een sperdiff. http://drexler-drivetrain.com/article-8 ... y-now.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie snapt wat ik daar voor krijg en vooral wat er dan nog nodig is aan onderdelen / werk. Is dit iets wat m'n dealer er gewoon snapt en er onder kan schroeven? Sorry voor de redelijke noob vragen.
-edit - op de homepage van Drexler staat zelfs 1200 euro.
Bij Drexler op de site staat een aanbieding - voor 1300 euro's een sperdiff. http://drexler-drivetrain.com/article-8 ... y-now.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie snapt wat ik daar voor krijg en vooral wat er dan nog nodig is aan onderdelen / werk. Is dit iets wat m'n dealer er gewoon snapt en er onder kan schroeven? Sorry voor de redelijke noob vragen.
-edit - op de homepage van Drexler staat zelfs 1200 euro.
-
Voor dat geld kan ik maar 1 ding zeggen: kopen zo'n Drexler!!