Vandaag wezen kijken bij de zilvergrijze in Apeldoorn. De auto zag er opzich netjes uit. De binnenbekleding vind ik niet echt mooi. Daarnaast klopte de verhaaltjes van deze handelaar niet, dus vertrouwde de zaak niet.
Ik blijf nog wel even rustig rondkijken.
Gezocht BMW 1serie
-
OnlineStefanW
- Auto: 106 Rallye S2 & CLA 45
- Fabian
Re: Gezocht BMW 1serie
Wat klopte er niet aan dan? je had de historie toch zelf al gecontroleerd?
-
OnlineStefanW
Die handelaar klopte totaal niet. Allemaal maar mooie praat. Hij had nog nooit zo'n mooi model zonder schade te koop gehad. Vertelde steeds dat ie nieuw geleverd was door BMW Apeldoorn. Toen ik later in het boekje keek, bleek het De Beier te zijn.
Er brandde een uitroepteken op het dashboard. Hij gaf aan dat dit de cruise control was, maar is inspectie.
Ik was er om 11 uur. Hij had net 2 personen al daarvoor gehad voor de auto. Beide hadden inruil, dus kwam ie niet uit. Na mij zouden er nog 6 personen komen voor deze auto
Ik vroeg nog of ie hem gepoetst had. Nee, hij had niks gedaan, maar hij stonk naar schoonmaakmiddel en je kon zien dat ie gepoetst was. Toen keek ik of er gerookt was, jah dus, want zat nog as aan. Maar hij zei dat er nooit in gerookt was...
Mocht ook niet alleen een proefrit maken. Hij wilde mee. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Nouja...whaha....als je dit zo leest. Daarnaast vond ik bekleding niet mooi. Had het al op de foto gezien, maar in het echt kan het net anders zijn.
Er brandde een uitroepteken op het dashboard. Hij gaf aan dat dit de cruise control was, maar is inspectie.
Ik was er om 11 uur. Hij had net 2 personen al daarvoor gehad voor de auto. Beide hadden inruil, dus kwam ie niet uit. Na mij zouden er nog 6 personen komen voor deze auto

Ik vroeg nog of ie hem gepoetst had. Nee, hij had niks gedaan, maar hij stonk naar schoonmaakmiddel en je kon zien dat ie gepoetst was. Toen keek ik of er gerookt was, jah dus, want zat nog as aan. Maar hij zei dat er nooit in gerookt was...
Mocht ook niet alleen een proefrit maken. Hij wilde mee. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Nouja...whaha....als je dit zo leest. Daarnaast vond ik bekleding niet mooi. Had het al op de foto gezien, maar in het echt kan het net anders zijn.
- duifjes.com
Typisch gevalletje handelaar stijl....no-go gewoon dus...als het verhaal niet klopt...zal er aan de auto ook ea niet kloppen!
- Macboy
Apeldoorn he 

-
OnlineStefanW
Helaas geen mooie 1serie tegenkomen. Zaterdag naar andere auto's gekeken en een 207 HDIF Feline gekocht. Wordt via de dealer gechipt naar 130pk/300Nm.
Niet meer op zoek dus.

Niet meer op zoek dus.