Het 'grote' Blackberry Topic
- Sjoerd
Re: Het 'grote' Blackberry Topic
Inmiddels al een paar weken aan de Torch, echt een topding!
- Tristan
Mooi, ben net van plan om er 1 te bestellen aangezien mijn Bold weer eens stuk is.Sjoerd schreef:Inmiddels al een paar weken aan de Torch, echt een topding!

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Ik denk er ook ernstig over na om er over 2 maanden eentje te bestellen
- Ferdi
Zijn er hier nog mensen met de nieuwe Torch?
Ik overweeg om deze binnenkort te bestellen zodra ik weer een nieuwe telefoon uit mag zoeken
Ik overweeg om deze binnenkort te bestellen zodra ik weer een nieuwe telefoon uit mag zoeken
-
Ik ook, is hij al voor een beetje normaal bedrag te krijgen ?:+
- Mr. Blue Eyes
ik heb ook de Torch, perfect toestel 

- Tristan
Mooi, heb hem gisteren ook besteld.Mr. Blue Eyes schreef:ik heb ook de Torch, perfect toestel
- Petrolhead Tom
Gaan een blackberry en een mac samen? Of is dat net zo ruk als nu met mijn Nokia E72? Die kunnen namelijk totaal niet overweg.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Een Mac en een iPhone doen het anders best wel redelijk goed met elkaar………..

- Petrolhead Tom
Ja dat weet ik maar deze student heeft geen iphone knaken liggen. :jenna:
- Luc B
denk dat ik ook voor een nieuwe Blackberry ga . Heb nu een HTC HD2, vind zo'n grote telefoon geweldig. Maar wat werkt dat ding ruk zeg, keer op keer hangt die vast. is al een paar keer terug geweest maar het houd onderhand op.
Klinkt misschien beetje vreemd, maar is zo'n blackberry een beetje sms bestendig ? Ik heb bij meerdere telefoons gehad dat bij intensief gebruikt evenlater niets meer ontvangen werd, of pas na langere tijd. Zelfs dat versturen een probleem was, of een lg die er gewoon helemaal mee nokt. Gebruik nu zo'n oernokia , en zelfs die begint soms te kuren... vind het natuurlijk zonde om (net als bij de htc) 400+ euro's neer te tellen en vervolgens weer problemen te krijgen.
minder smsen is geen optie
Klinkt misschien beetje vreemd, maar is zo'n blackberry een beetje sms bestendig ? Ik heb bij meerdere telefoons gehad dat bij intensief gebruikt evenlater niets meer ontvangen werd, of pas na langere tijd. Zelfs dat versturen een probleem was, of een lg die er gewoon helemaal mee nokt. Gebruik nu zo'n oernokia , en zelfs die begint soms te kuren... vind het natuurlijk zonde om (net als bij de htc) 400+ euro's neer te tellen en vervolgens weer problemen te krijgen.

- Individual
Blackberry is uitermate geschikt voor alle vormen van messaging. Nooit problemen met smsen. Moet wel zeggen dat ik amper nog sms omdat bijna iedereen tegenwoordig een smartphone met internet heeft. Nadeel is wel dan dat je onbewust wat te veel met je duimpjes aan je toetsenbord geplakt zit. Ik zou hem wat vaker neer moeten leggen.
Wil je lekker over het web surfen of leuke apps? Dan kun je beter naar een iPhone of HTC kijken.
Wil je lekker over het web surfen of leuke apps? Dan kun je beter naar een iPhone of HTC kijken.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Als je een SMS onvangt, weet je dat direct, bij een mail is dat niet zo toch? Die moet je eerst ophalen, of kan je op je smartphone de mail direct ontvangen, dus op het moment dat ie binnenkomt?
Dan moet je postbus dus altijd op "open" staan…………….kan dat? Of zwets ik maar weer wat?
Dan moet je postbus dus altijd op "open" staan…………….kan dat? Of zwets ik maar weer wat?
- cooldragon
push-mail functie op automatisch zetten ipv handmatig, bedoel je dat?romo schreef:Als je een SMS onvangt, weet je dat direct, bij een mail is dat niet zo toch? Die moet je eerst ophalen, of kan je op je smartphone de mail direct ontvangen, dus op het moment dat ie binnenkomt?
- Luc B
Op het web surfen hoeft nog nieteens zo, en apps raak ik ook vrij snel op uitgekeken. HTC ben ik in principe klaar mee. Denk dat ik binnenkort eens een nieuwer model meeneem en kijk of dat wat is ( op de HD2 staat nml Windows mobile ofzo , geen android) Kijken hoe dat android werkt op de htc.
iPhone heb ik helemaal niets mee. Nokia's, LG's etc hebben we ook al gehad. Maar Blackberry nog niet, ik vind zo'n torch een hartstikke mooi ding om te zien , alleen het sms probleem wat ik voorheen altijd had zit me toch tegen om zo'n dure telefoon blindelings aan te schaffen
@ Romo , op mijn htc kreeg ik direct bericht als ik een mail binnen kreeg, weet niet hoe dat zit. is wel handig !
iPhone heb ik helemaal niets mee. Nokia's, LG's etc hebben we ook al gehad. Maar Blackberry nog niet, ik vind zo'n torch een hartstikke mooi ding om te zien , alleen het sms probleem wat ik voorheen altijd had zit me toch tegen om zo'n dure telefoon blindelings aan te schaffen
@ Romo , op mijn htc kreeg ik direct bericht als ik een mail binnen kreeg, weet niet hoe dat zit. is wel handig !
- romo
Mijn iPhone dus niet, daar haal ik de mail handmatig op………………hoe stel ik dat automatisch in?
- Individual
Mail komt gewoon direct binnen, net als sms. Ideaal.
Mocht je telefoon ooit in de verkeerde handen terechtkomen, heb je dus wel een groot probleem.
Mocht je telefoon ooit in de verkeerde handen terechtkomen, heb je dus wel een groot probleem.
- cooldragon
->Instellingenromo schreef:Mijn iPhone dus niet, daar haal ik de mail handmatig op………………hoe stel ik dat automatisch in?
->Mail, contacten, agenda
->nieuwe gegevens
-> kies:
-push(aan=auto/uit= fetch)
-Fetch:
-handmatig
-elk kwartier
-elk half uur
-elk uur
hoop dat je hier iets mee kan
- romo
Cool................... 

- Mr. Blue Eyes
BlackBerry is uitermate geschikt voor text messaging
-sms
-pingen
-mail
ik doe niet anders
-sms
-pingen
ik doe niet anders

- Petrolhead Tom
Dat lukt op dit moment ook nog wel lekker met mijn E72 alleen jammer dat er zo'n houterige mail functie achter zit.
- Macboy
Een goed touchscreen is altijd veelzijdiger dan knopjes systeem.
Het werkt prima een BB maar het voelt 20 jaar achtergesteld op een iPhone. Qua gebruiksvriendelijkheid dan. Zakelijk is een BB misschien net even wat handiger, maar dat zit ook deels tussen de oren natuurlijk.
Het werkt prima een BB maar het voelt 20 jaar achtergesteld op een iPhone. Qua gebruiksvriendelijkheid dan. Zakelijk is een BB misschien net even wat handiger, maar dat zit ook deels tussen de oren natuurlijk.
- Petrolhead Tom
Dat blijgt persoonlijk Macboy, en omdat jij een touchscreen toevallig handiger vind, wil dat nog niet 2ggen dat dat per definitie ook zo is.
- Macboy
Volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen. Ik had het over touch screens in het algemeen. Een goed touch screen is altijd veelzijdiger dan een knoppensysteem.
- Ferdi
Heb de Torch vanmiddag in ontvangst genomen en vind het een serieus toptoestel :banaan:
Moet alleen nog kijken hoe ik hem verbonden krijg met de mailserver van een maatje van me, want dat is het enige dat me nog niet is gelukt.
Hoorde ook al dat zijn server het schijnt te moeten ondersteunen, dus wie weet wordt het nog een uitdaging
Moet alleen nog kijken hoe ik hem verbonden krijg met de mailserver van een maatje van me, want dat is het enige dat me nog niet is gelukt.
Hoorde ook al dat zijn server het schijnt te moeten ondersteunen, dus wie weet wordt het nog een uitdaging