eerste keer met een ford thunderbird, koop was binnen drie minuten rond

tweede keer met de alpine.
Op het ogenblik is er geen auto die daaraan voldoet bij mij en die ook reeel haalbaar is.
Oh ik ken ook genoeg auto's die mij aanspreken van andere merken. Zelf Alfa en Honda gereden voor ik bij BMW uitkwam.Luco schreef: Ik vind bijna elk merk wel een leuke auto hebben.
Dat merk ik hier op de zaak ook. Jongens die best een mooie auto willen maar geen autogek zijn zoals 'wij'. Sportief is bij hen synoniem voor veel vermogen. Ook de prijs zegt al veel over een auto, zo dachten ze dat een 6 serie echt een hele sportieve auto was. Iets als pk/gewicht kijken ze niet naar, motorkarakter ook niet, aandrijving niet. Maar de 'dure' badge voorop, nieuwprijs, led lampjes e.d. die doen het natuurlijk wel goedM@rcel schreef:
Maar dit zelfde effect zie dus ook bij Audi rijders. Meestal zijn dat vroegere Seat of VW rijders, die automatisch doorgroeien naar een Audi.
Audi is anders dan Apple want Apple heeft wel meerwaarde.SteV6 schreef:Het is natuurlijk niets anders dan pure marketing. Net zoiets als Apple, het gaat om het gecreëerde beeld en niet om het daadwerkelijke product ...
+1SteV6 schreef:Het is natuurlijk niets anders dan pure marketing. Net zoiets als Apple, het gaat om het gecreëerde beeld en niet om het daadwerkelijke product ...
Sterker nog, zelfs als het product slechter is dan de concurrentie tast dat het beeld/merkbeleving niet aan![]()
Stephan
Yep, 3x zelfs. Qua value for money erg goede auto's. Duurdere VAG techniek in een goedkoper doosje.M@rcel schreef:En je reed ook nog eens Seat's
Uiteindelijk wordt iedereen een keer verstandig, sommigen wat later als anderenM@rcel schreef:En je reed ook nog eens Seat's
Dit is dus precies wat ik bedoel Perry ...Snipe schreef:Audi is anders dan Apple want Apple heeft wel meerwaarde.SteV6 schreef:Het is natuurlijk niets anders dan pure marketing. Net zoiets als Apple, het gaat om het gecreëerde beeld en niet om het daadwerkelijke product ...
[/fanboy]
De vergelijking met Apple gaat niet op. Apple ontwikkeld totaal eigen hardware, denk bijv. aan de processor.SteV6 schreef:Dit is dus precies wat ik bedoel Perry ...Snipe schreef:Audi is anders dan Apple want Apple heeft wel meerwaarde.SteV6 schreef:Het is natuurlijk niets anders dan pure marketing. Net zoiets als Apple, het gaat om het gecreëerde beeld en niet om het daadwerkelijke product ...
[/fanboy]
SteV6 schreef::
Apple uniek?
iMac = personal computer
iPod = MP3 speler
iPhone = mobiele telefoon
Eigen software, tja, maar dat heeft Nokia bijvoorbeeld ook ... (Mbt die software, Apple is op dit moment erger dan Micro$oft ooit geweest is, dat ter zijde)
lolSteV6 schreef::
Apple uniek?
iMac = personal computer
iPod = MP3 speler
iPhone = mobiele telefoon
Eigen software, tja, maar dat heeft Nokia bijvoorbeeld ook ... (Mbt die software, Apple is op dit moment erger dan Micro$oft ooit geweest is, dat ter zijde)
Bedankt voor deze felrealistische inkijk in het dagelijks leven van Babyloniënbroek 8)Luco schreef:een vrouw heeft een k....
een varken heeft een k...
is ook hetzelfde dan
Ik kwam op deze vergelijking toen ik naar een foto keek van jouw :jenna:Snipe schreef:Bedankt voor deze felrealistische inkijk in het dagelijks leven van Babyloniënbroek 8)Luco schreef:een vrouw heeft een k....
een varken heeft een k...
is ook hetzelfde dan
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten