Naar geblaas von der Übermensch in het CBR10 nieuws nu ook in alle andere artikelen van zijn hand.
Down boy down.
Luco schreef:Dan zijn dus alle bmw's het net niet op de M3 en M5 na, want DAT zijn de auto's en de rest is het net niet, je rijd bmw maar kan geen M3 of M5 betalen, dus ben je het NET NIET.
Veel NET NIET mensen hier op df dus
dvh schreef:Volgens mij vindt je zelfs je huidige auto 'net niet'
Wat een bullshit zeg. Dus omdat je een bepaalde auto rijd ben je een "net niet" iemand? Je bent zeker ook zo iemand die aan de schoenen kan zien wat voor persoon dat is.BMWisallesRico schreef:Daarmee is voor mij de Alfa Romeo Brera de ongekroonde ‘net niet’ auto. Echt een auto voor mensen die het ‘net niet’ zijn.
Dat is daar in het noorden van NL toch altijd? Je eigen auto is een fanatisch uberproduct tothet moment dat deze verkocht is. Daarna wordt het automatisch een te zwaar, niet insturend, log, lomp, bezineverslindend monster. Iig lijkt dat te gelden voor 135i, M3, M3 sedan, en tegwoordig alles waar geen P op staat!romo schreef:dvh schreef:Volgens mij vindt je zelfs je huidige auto 'net niet'
Dat is pas zo als de opvolger er staat........................
Heeeeeeeeeee jonguhhhhhh toevallig echte nikies met 600 luchtkussens jonguhhhhhhhhhhh.Je bent zeker ook zo iemand die aan de schoenen kan zien wat voor persoon dat is.
*grinnik*Erik dB schreef:Ik vind auto's die naderhand geimporteerd zijn het 'net niet'.
De staatskas spekken met 100% BPM is het "net niet"Erik dB schreef:Ik vind auto's die naderhand geimporteerd zijn het 'net niet'.
wjn schreef:De staatskas spekken met 100% BPM is het "net niet"Erik dB schreef:Ik vind auto's die naderhand geimporteerd zijn het 'net niet'.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Alex, Amazon [Bot], Bjeffindividual, Bombadil en 3 gasten