Inmiddels naar heb ik gehoord ligt er nu een V10 in.
Maar 220Krukas PK's NA tegen 270 SC??? ben benieuwd. Onderstel komt dan wel kijken en de rijvaardigheden.
Maar als de rijders en onderstel gewaagd zijn dan weet ik het wel 8)

Fixed.Robertdj schreef:Omdat het hok van Jay te goed is voor de openbare weg heeft hij het denk ik over een rondje of 5-10 zandvoort
RJay schreef:Hmmm.
Raceje? Mijn 220 krukaspk NA bmw tegen jouw 272wielpk sc bmw?![]()
De csl is ook alleen voor puristen die net zo vaak het circuit zien als de snelweg :banaan: (vind ik dan, voor ander gebruik heb je niets aan zo'n ding, koop dan een touring)
Accepted, dat wordt leuk met die 5.Luco schreef:RJay schreef:Hmmm.
Raceje? Mijn 220 krukaspk NA bmw tegen jouw 272wielpk sc bmw?![]()
De csl is ook alleen voor puristen die net zo vaak het circuit zien als de snelweg :banaan: (vind ik dan, voor ander gebruik heb je niets aan zo'n ding, koop dan een touring)
Doe ik ook mee met 160 wielpk's en fwd, ff beamers afdrogen :banaan: :banaan:
Kom zelf ook mee doen, is er nog een kans dat een bmw niet laatste wordtRobertdj schreef:Dat moet ik zien, die Bimmer kan me geen fuck interesseren. Maar dat 5je
De voorstellen hier worden toch iets minder nu....M@rcel schreef:Gaan we daarna kijken wie het verst kan piesen?
Je raakt dan bij een CSL de airbox etc kwijt. Dat is 1 van de dingen die een CSL motor speciaal maakt. Dan kan je beter doen wat je zelf al zegt, koop een gewone E46 M3 en zet daar een fohn op.dubversion schreef:Ik ben geen csl fan; volgens mij heeft hij niet eens een radio ? sowieso een hoop meer geld voor meer enkele extra PK's; daarentegen wel een flinke meerprijs.. Nee, doe mij maar een "gewone" m3 en die supercharge je...RJay schreef:Je gaat een E46 csl toch niet spoilen met een fohn man?
om je vraag te beantwoorden: waarom zou je een CSL niet superchargen ? 60% meer vermogen in een auto die gemaakt is voor racerij ? Ik zie niet in hoe dat de auto minder zou maken, maar we dat is een kwestie van smaak vermoed ik.
Ik ben een van de personen die niet snapt waarom BMW niet de sc/turbo optie vanuit de fabriek leverde....
groetjes,
Jeroen
Forget it, never nooit niet dat een standaard transmissie dat aankan, en de krukas ook niet, standaard transmissie is voor atmosferische motor, als je daar veel meer koppel op gaat zetten dmv een turbo dan klapt de hele boel binnen twee uur uit elkaar als je daar echt mee gaat racen.dubversion schreef:Hi Bert,
BMW is en blijft BMW. Superieure kwaliteit. Alles in een m3 kan 60% meer vermogen aan; dat geldt voor mijn compact, maar zeker ook voor een BMW. Er zijn vele E46 M3's uitgevoerd met de horsepowerfreaks (HPF) stage 3 or 4 kits van hpf. Daar racen ze dan mee. Met race benzine geven de blokken meer dan 1000 pk. Natuurlijk hebben zijn wel wat extra aanpassingen moeten doen, maar de standaard krukas en transmissie kan het aan.
Luco schreef: Forget it, never nooit niet dat een standaard transmissie dat aankan, en de krukas ook niet, standaard transmissie is voor atmosferische motor, als je daar veel meer koppel op gaat zetten dmv een turbo dan klapt de hele boel binnen twee uur uit elkaar als je daar echt mee gaat racen.
Of gesmolten zuigersLuco schreef:Clubversion
Jij zegt racen, dat is bij mij zo snel mogelijk over een circuit rijden, dan garandeer ik jouw (daar hoef ik het product niet voor te hebben) dat als je in een straatauto 60% meer vermogen duwt en de bak en internals hetzelfde houdt dat de auto het geen twee uur volhoudt op een circuit.
Ik vermoed zelfs dat de bak het nog geen uur volhoudt met die zogenaamde 1000pk die jij noemt.
Binnen het uur zal de binnenkant van de bak alleen nog uit gruis bestaan![]()
Nou dat zal je vies tegenvallen, het is geen peugeotRobertdj schreef:Bij een Renault misschien, een BMW kan zoiets makkelijk aan.
Niall schreef:Of gesmolten zuigersLuco schreef:Clubversion
Jij zegt racen, dat is bij mij zo snel mogelijk over een circuit rijden, dan garandeer ik jouw (daar hoef ik het product niet voor te hebben) dat als je in een straatauto 60% meer vermogen duwt en de bak en internals hetzelfde houdt dat de auto het geen twee uur volhoudt op een circuit.
Ik vermoed zelfs dat de bak het nog geen uur volhoudt met die zogenaamde 1000pk die jij noemt.
Jij begint over racen, zoek dan eerst de definitie van racen op.dubversion schreef:Niall schreef:Of gesmolten zuigersLuco schreef:Clubversion
Zuigers worden over het algemeen bij meer dan 60% vervangen met betere kwaliteit. crank en tranny is meestal gewoon nog standaard.
Ludico,
Normaals we hebben het hier NIET over meedoen met Le Mans, zo was de discussie niet ontstaan. Ik beweer dat deze opgefokte E46 M3's best tegen een stootje kunnen....
groetjes,
Jeroen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten