Ik kijk wel de laatste twee weken voor de winterstop en de laatste drie van het seizoen.
PSV zal wel kampioen worden, helaas. Ik gun PSV in Europa eigenlijk meer dan in Nederland

Berthil schreef:Ik mis een poll optie.
'Interesseert me geen ruk'
En Veendam...........................doen die ook nog mee? lange leegte, of wat was het ook weer....................Rico v Velzen schreef:Ik mis Gru'n in de poll
Joop schreef:...zie nu dat PSV tegen Utrecht uit moet....: deze eerste wedstrijd zal vast de eerste verliespunten opleveren zoals gewoonlijk...
Nandor schreef:Kampioen? Ado Den Haag natuurlijk
Metchu schreef:ik zie kansen voor AZ, kansen die niemand ze toedichtte behalve ik door ze in de poll te plaatsen 8)
en oh ja, voor Volendam
Zat er aan te komen natuurlijk...BrianV schreef:The Hunter gaat naar Real Madrid
Nou idd... Ik ging er zondag helemaal voor zitten, val ik in slaap zo'n saaie potMetchu schreef:afgelopen weekend lekker op discovery de wedsttrijden live kunnne kijken, altijd mooi!
Bij ons noemen ze hem broerkonijnBrianV schreef:The Hunter gaat naar Real Madrid
vrijdag was het wel een goeie potHunter schreef:Nou idd... Ik ging er zondag helemaal voor zitten, val ik in slaap zo'n saaie potMetchu schreef:afgelopen weekend lekker op discovery de wedsttrijden live kunnne kijken, altijd mooi!![]()
Overigens had ik ook midden in de 1e helft een storing van 10 minuten ofzo
Metchu schreef:
p.s. een goeie speler halen voor dat geld wordt zeuren... Wie wil er nou naar Ajax komen?
We haalen gewoon Berge van GroningenRoman schreef:We gaan hem missen bij Ajax dat is zeker. Nu kan Blind wel zeggen dat Cvitanich de opvolger al is maar daar heb ik echt m'n twijfels over. Ze moeten voor dit geld toch echt zeker nog wel 1 of 2 goede spelers halen.