De kosten vallen nog wel mee zo te zien.
Hoe bedoel je trouwens dat ik de eerste was. Heb de auto niet verkocht. Na een serieus bod toch besloten om hem te houden.

Of jij koopt een auto waar fatsoenlijke spullen voor te krijgen zijn...?!InjectTheVenom schreef:BBS LM rules *insert headbanging smiley*!! Ze moesten ze alleen aanbieden in een fatsoenlijke ET waarde boven de 35 met steek 5x110
Reageer niet op die gast man!indobesar schreef:Of jij koopt een auto waar fatsoenlijke spullen voor te krijgen zijn...?!InjectTheVenom schreef:BBS LM rules *insert headbanging smiley*!! Ze moesten ze alleen aanbieden in een fatsoenlijke ET waarde boven de 35 met steek 5x110
Gut gut is het weer Opel afzeik tijd johindobesar schreef:Of jij koopt een auto waar fatsoenlijke spullen voor te krijgen zijn...?!InjectTheVenom schreef:BBS LM rules *insert headbanging smiley*!! Ze moesten ze alleen aanbieden in een fatsoenlijke ET waarde boven de 35 met steek 5x110
In de racegame Forza Motorsport 3 heb ik de E36 ook als trackcarErik Stoffelsen schreef:Ik dus ook;'
Heb niks met de E30; wel super veel met de E36.....
Hebbe hebbe auto's in originele M uitvoering! :banaan:
Ghehe, op de Xbox? Ik heb er zelf geen; een Xbox... Maar als ik bij een vriend tuis speel altijd de E36..BrianV schreef:In de racegame Forza Motorsport 3 heb ik de E36 ook als trackcarErik Stoffelsen schreef:Ik dus ook;'
Heb niks met de E30; wel super veel met de E36.....
Hebbe hebbe auto's in originele M uitvoering! :banaan:
Hij doet wel degelijk iets, hij is bedacht voor op de LTW (Lightweight) en dat was toch wel een beetje een af fabriek "racer", wellicht zoals de E92 M3 GTS nu.Stefan van Elst schreef:Doet zo'n hoge/verhoogde GT spoiler daadwerkelijk iets voor de stabiliteit of is het voornamelijk voor de show?
+1BrianV schreef:Wat sommige mensen hebben met een E30 dat gevoel in me buik heb ik bij een mooie E36..