Erik, aan de bak... Nieuwe uitdaging..

volgens mij ook iddMark N schreef:Jeroen welkom!Denk dat nu bijna heel BC2003 zich hierheen verplaatst heeft.
Bijv. deze E46 Compact met CSL motor etc.markk schreef:Mooi, mooi, mooi.
Ik heb ook een zwak voor compactjes. Zo'n e36 zoals jij opgebouwd heb, een e46 compact met S54 + aandrijflijn of een 1-serie met S54 + aandrijflijn lijken me echt ideale auto's en beter dan het standaard M3 spul dat bij BMW de fabriek uitkomt.
Mark.
daar zeg je me watKnot schreef:De Hartge H50 moet je dan hebben (of wat t de H1?)
ow je bedoeld die met CSL motorKnot schreef:De tijd van de mpg filmpjes... het is een Hartge Compact 3.3 met de 6 in lijn dus. Dacht dat ze ook de S62 erin gelegd hadden maar niet dus.
Dat zou goed kunnen, als ik erin rij laat hem regelmatig uit 8)SvB schreef:Ik ben dit compactje een keer op de A1 tegengekomen van Barneveld tot Apeldoorn of zo.
....
De moeder van een maat van me heeft hem nieuw gekocht, auto had bij inruil niks gelopen 50dkm of zo.JeroenB3 schreef:Die maat was dan de eerst eigenaar neem ik aan ?
Ik heb hem van een vrouw gekocht (als 316i) en zij was de 2e eigenaar.
Ha ha, we waren hem niet te snel af, maar hebben hem ongetwijfeld verbaastFrankS schreef:Wat hoorde ik, was je een Ferrari te snel af?
De Erik die met z'n M3 recht tegenover je stond...JeroenB3 schreef:Thanx, heb hem inderdaad (bijna) helemaal naar smaak, maar heeft ook wat jaartjes geduurd![]()
Wie is Erik ?
Gebruikers op dit forum: jessedehaan en 1 gast