Volvo S40 2.0d

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Jelmer850i

Re: Volvo S40 2.0d

Bericht door Jelmer850i » 23 jun 2010, 07:05

lol ik keek op de sleutel, en dacht, waar zou dat rode knopje eigenlijk voor zijn?
Druk ik erop, gaat t alarm af :o om 6:45 :mrgreen:

Wat een onnozele functie op de sleutel
Verder nog iets, die middenconsole ziet er leuk uit, alleen is hij best wel 'scherp'. Dat ding is maar 0,5 cm dik, als je daar de hele tijd met je voet tegen aan leunt is minder dan ik dacht. Bij kleine ritjes heb je er geen last van, maar na een half uur rijden begint het te irriteren.
Ik denk dat ik de bestuurdersstoel laat verplaatsen naar achteren hopende er dan minder last van te hebben. Bij BMW kan je de stoel vaak tot de achterbank aan toe naar achteren schuiven, hier zit er nog zo'n 10-15 cm ruimte tussen. Onzin :mrgreen: Heeft iemand tips hiervoor?

Knot

Bericht door Knot » 23 jun 2010, 08:12

Als je iemand de wielen van je auto ziet sleutelen kan je op t knoppie drukken, zouden ze t daarvoor gemaakt hebben?

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 23 jun 2010, 09:52

Ik denk meer voor de bestuurder(vrouw) die in nood zit. Ook de functie dat je op de ab al lichten aan kunt doen heeft het merk alweer een jaar of 10. Het spul scoort ergonomisch best wel goed wat dat betreft.

Plaats reactie