Wtf: BMW geeft officiële spyshots X3 F25 vrij

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Maus335i

Re: Wtf: BMW geeft officiële spyshots X3 F25 vrij

Bericht door Maus335i » 06 jun 2010, 11:31

@Snipe, precies wat ik zeg. Smaak is niet universeel en zelfs in leeftijdscategorieën zie je enorme verschillen ;) Zonder spoiler vind ik de 3coupe juist saai ogen haha. Hij mist wat:

Afbeelding

Afbeelding

Uitleggen waarom ik dit mooier vind kan ik niet. Tsja, smaak :mrgreen:

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 06 jun 2010, 12:17

Idd over smaak valt niet te twisten.. ik vind het een lelijk hok maar dat vind ik van mijn Lotus ook, begrijp iemand het nog!? :wink:

@Robin, die vreemde niet autoliefhebbers willen gewoon graag vriendjes met je zijn daarom zeggen ze maar dat ze je BMW mooi vinden, matennaaiers zijn het :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 jun 2010, 12:29

Hans R schreef:
@Robin, die vreemde niet autoliefhebbers willen gewoon graag vriendjes met je zijn daarom zeggen ze maar dat ze je BMW mooi vinden, matennaaiers zijn het :mrgreen:
Ignorance is bliss Hans. :twisted:

Tom

Bericht door Tom » 06 jun 2010, 12:49

Hans R schreef:Een M3 of 335i is stoer om te zien, maar mooi nee, maar goed het gaat de universele smaak, vraag aan een niet autoliefhebber welke auto ze mooi vinden!? BMW komt niet in het lijstje voor, helaas pindakaas ..
Maar niet autoliefhebbers kunnen in dat geval alleen maar dure auto's noemen met een mooi merkje wat ze aanstaat. Die auto's maken de meeste indruk en lijken nou eenmaal het minst op wat ze zelf kunnen betalen, alsof dat de auto mooi maakt.
Bij sommige is een hoge prijs al bijna synoniem voor mooi want ze zien zichzelf daarin al rondrijden.. ook van die lui die meedoen met loterijen, lekker laten dromen.

Je kunt ook kijken of een auto binnen zijn klasse mooi is en niet naar de prijs kijken. Nu vind ik BMW ook niet een merk dat echt veel mooie auto's heeft hoor, al heeft Bangle wel een poging gedaan om meer design in de auto te verwerken (zonder succes want men wil liever een behouden/saai BMW design ;)).
Een Alfa 156 is een voorbeeld van een mooie auto die bij introductie bij veel mensen in de smaak viel, veel mooie details etc. en behoorlijk tijdloos.

Plaats reactie