Dat wordt zeker een leuke vakantie!Niels v D schreef:Klinkt als een leuke vakantie
Ik had trouwens ook iets over een gymkana@katwijk gelezen? Hoe staat het daarmee?

En die Gymkana staat nog even on hold op dit moment.
Dat wordt zeker een leuke vakantie!Niels v D schreef:Klinkt als een leuke vakantie
Ik had trouwens ook iets over een gymkana@katwijk gelezen? Hoe staat het daarmee?
De rest niet?Robin Hartog schreef:ItaliaRun klinkt leuk zeg. :o
Ik dacht, ik schenk er nog even speciale aandacht aan.Snipe schreef:De rest niet?Robin Hartog schreef:ItaliaRun klinkt leuk zeg. :o
Wat een kado! Op mn verjaardag nog wel :banaan:Wouter81 schreef:12 november (vrijdag) : 09:00 - 17:00 : Nürburgring Nordschleife
Stoer zeg!!
Knot schreef:Zandvoort heb ik wel gezien in middels, daar twijfel ik over, wil wel graag zolang ik niet op vakantie ben (als in april/mei) alles van DF meedoen. Italia Run met de M5 wordt zelfmoord aan brandstofkosten ben ik bang....
Dat ga je niet halen, Knot. Zelfs met een F599 haalde ik niet meer dan 293km/h op de GPS. Goed, het regende extreem hard en de teller stond wel door de 300km/h, maar het gaat om de echte snelheid.Knot schreef:Kunnen we dan ook met 301 rechtdoor ipv door de slagboom?Rico schreef:Klopt, en dat is dus geen TF dag, maar een dag dat we zelf het circuit afhuren.
En wat zou hij zonder begrenzer moeten kunnen?Tom Westendorp schreef:Voor de ring ga ik de begrenzer van mijn Micra slopen!Lach niet maar hij is echt begrensd op 180 Kmh naar Japanse wetgeving. :banaan:
![]()
![]()
![]()
Iets met 400+pk en 250+km/uSnipe schreef:Oh, en er is nog een evenementje dat niet op de kalender staat. "Binnenkort spectaculair online..."
Geen idee, ik dacht alleen, misschien heb je een idee.Tom Westendorp schreef:Weet jij het? Mooi iets om op de autobahn ernaartoe uit te vogelen in plaats van op de baan, komt een schakelaar tussen dus kan dan aan en uit
Tuurlijk wel!Erik Stoffelsen schreef:Word er geen een circuit aangedaan?
Bij een dergelijke auto is elke km er 1! (Quote uit terugreis van Groningen -> Purmerend met de Panda: "JA! 158km/h! JAAA! 159!!")Tom Westendorp schreef:Geen idee! Ergens rond de 200 op teller? Misschien iets meer misschien iets minder, denk niet dat het heel veel verschil maakt hoor.
Ik ben erg benieuwd wat jij nog kan regelen met luxere hotels en wat dit jaar nog gaat plaatsvinden.Peter Tunissen schreef:Tuurlijk wel!Erik Stoffelsen schreef:Word er geen een circuit aangedaan?
Alleen de opzet is wel geheel anders dan voorgaande Frankrijk-week jaren, met name luxere hotels en een poging gedaan om iets minder vaste overhead kosten te hebben zoals bijv. 3x een dure circuithuur.
Maar goed, dit weekend of anders maandag zal alles duidelijk worden; het wordt in ieder geval een week om nooit meer te vergeten....![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten