Ben zelf wel iemand die, zodra die thuis komt, het spel erin zou douwen. Maar vrij nemen daarvoor doe ik echt niet

voor GT5 neem ik zelfs een hele week vrij.Richardt. schreef:Haha serieus een middag vrij nemen voor het spelen van een spelletje?
Ben zelf wel iemand die, zodra die thuis komt, het spel erin zou douwen. Maar vrij nemen daarvoor doe ik echt niet
VLA schreef:voor GT5 neem ik zelfs een hele week vrij.Richardt. schreef:Haha serieus een middag vrij nemen voor het spelen van een spelletje?
tegen de tijd dat GT5 daadwerkelijk uit is ben je wel met pensioenVLA schreef:voor GT5 neem ik zelfs een hele week vrij.Richardt. schreef:Haha serieus een middag vrij nemen voor het spelen van een spelletje?
Leuk! Zelfde dus als de SBK X game.Bort schreef:Je kunt je omhoog werken. Je begint bij een van de kleinere teams. Na verloop van tijd moet je een directe concurrent aanduiden. Versla je hem, dan zijn er grotere teams die jou een contract kunnen aanbieden.
Dat klinkt iig. ook al goedBort schreef:Je kunt je omhoog werken. Je begint bij een van de kleinere teams. Na verloop van tijd moet je een directe concurrent aanduiden. Versla je hem, dan zijn er grotere teams die jou een contract kunnen aanbieden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten