Da's ook nog een optie ja. Maar gezien de historie van het hok.. No thanks.Arthur schreef:Km registratie bijhouden en de Mondeo overnemen![]()
Ja, geen antwoord op je vraag
Test BMW 320d EfficientDynamics Edition (nu met video)
- Robin Hartog
Re: Test BMW 320d EfficientDynamics Edition (nu met video)
- Arthur
- Auto: Nr.51
Nahja, was voorbeeldje. Als hij niet bevalt de Mondeo laten voor wat het is en wat anders kopen.
- Robin Hartog
Ja, hij bevalt prima, rijdt goed, alleen, kort gezegd: Er gaat nog wel eens wat stuk...Arthur schreef:Nahja, was voorbeeldje. Als hij niet bevalt de Mondeo laten voor wat het is en wat anders kopen.
Ik ga ze maar aansporen om die sleurhut te verkopen.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Heb ik geluk denk ik. Nu bijna 100kkm weg en alleen de koppeling defect bij 40kkm. Is op zich al wel vreemd maar sindsdien alleen wat kleinigheden.
-
Hmmm, ik zou dit weekend een 320d ED tot mijn beschikking hebben om er eens aan te wennen, maar door werkverplichtingen is dit omgezet naar een 535i GT. Hoewel ik erg benieuwd was naar de ED kan ik hier ook wel mee leven.... Vraag op een ander moment nog wel om een 320d 

- Snipe
Tsjonge. Jij hebt ook altijd pech, Steve.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik werk bij dezelfde toko, en als pa in band 7 of hoger zit, kan hij niet eens meer kiezen.Robin Hartog schreef:Ja, hij zal verplicht een van deze twee moeten gaan rijden dus een andere keuze is er niet, maar ik was wel erg benieuwd waarom dit niet kan.
Dan is het de 320 ED. De 1 serie is t/m band 6.
Misschien dat hij eens moet gaan rekenen met die bruto leasevergoeding en de 19 cent per km ipv 40k aan auto zonder trekhaak.
-
Aerodinamica is zo aangepast dat er te weinig koeling is voor het trekken van 1400 kilo.
Balen; kmvergoeding halen.
Alleen komen daar ook landelijke aanpassingen tot een max bedrag; voor zover ik weet..........
En dat word er niet gunstiger op.
Balen; kmvergoeding halen.
Alleen komen daar ook landelijke aanpassingen tot een max bedrag; voor zover ik weet..........
En dat word er niet gunstiger op.
- Snipe
Voor wie nog wat sensatie zoekt: http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... tml?p=12,2
Autovisie heeft 'm nu als duurtester. Dat is dezelfde auto die DF getest heeft. Ze hebben het over een verbruik van 1 op 17. Dat kan niet anders dan een voortdurende afwisseling van file, stationair volgas en rallystages zijn.
Autovisie heeft 'm nu als duurtester. Dat is dezelfde auto die DF getest heeft. Ze hebben het over een verbruik van 1 op 17. Dat kan niet anders dan een voortdurende afwisseling van file, stationair volgas en rallystages zijn.
- Snipe
Na het moord- en brandgeschreeuw van Autovisie en De Telegraaf heeft BMW besloten om de 320d EfficientDynamics Edition voortaan (ook) met banden met lage rolweerstand te leveren.
http://www.driving-fun.com/926/home/new ... d-EDE.aspx

http://www.driving-fun.com/926/home/new ... d-EDE.aspx