Dan mag je niet met de grote jongens meespelen...Arjan S. schreef:Same here...Mark Nauta schreef:Die 250 haal ik wel, maar 400pk weer niet.....

Dan mag je niet met de grote jongens meespelen...Arjan S. schreef:Same here...Mark Nauta schreef:Die 250 haal ik wel, maar 400pk weer niet.....
Heb geen 400 pk nodig om 250 km/h te rijden.Martijn Koevoets schreef:Dan mag je niet met de grote jongens meespelen...Arjan S. schreef:Same here...Mark Nauta schreef:Die 250 haal ik wel, maar 400pk weer niet.....
Klote CarbaseM-bitious schreef:jawel hoor want de M's zijn afgeregeld op 270 km/h op de teller hetgeen 259,5 km/h is.
Bluf. 8)Hielke schreef:Met een biturbo en charger op de Bravo 1.4 en nytroglycerine in de LPG tank moet ik het ook kunnen redden.
De mijne doet 264,9 op de GPSM-bitious schreef:jawel hoor want de M's zijn afgeregeld op 270 km/h op de teller hetgeen 259,5 km/h is.
Mark Nauta schreef:De mijne doet 264,9 op de GPSM-bitious schreef:jawel hoor want de M's zijn afgeregeld op 270 km/h op de teller hetgeen 259,5 km/h is.
Jij maakt geen vrienden.maarten22 schreef:Dan gaat hij bijna net zo hard als die tupperware bak van jou
Deadwish?Erik Stoffelsen schreef:Is een peugeot 205 die 250 op de teller doet ook goed?
Volgens mij ook ja! 250 in een 205...Tristan schreef:Deadwish?Erik Stoffelsen schreef:Is een peugeot 205 die 250 op de teller doet ook goed?
Het is hier geen AW...Robin Hartog schreef:Volgens mij ook ja! 250 in een 205...Tristan schreef:Deathwish?Erik Stoffelsen schreef:Is een peugeot 205 die 250 op de teller doet ook goed?
Sorry.Robertdj schreef:
Het is hier geen AW...
Sorry, had een spatie tussen gemoeten.Robin Hartog schreef:Volgens mij ook ja! 250 in een 205...Tristan schreef:Deathwish?Erik Stoffelsen schreef:Is een peugeot 205 die 250 op de teller doet ook goed?
Dan bij deze officieel gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Rody!Knot schreef:Ik had me voorgenomen om de hele vakantie niet te internetten... maar moet toch even melden dat er natuurlijk maar 1 echt 400pk / 250km/u monster is 8)
Vertel!Knot schreef:Ik had me voorgenomen om de hele vakantie niet te internetten... maar moet toch even melden dat er natuurlijk maar 1 echt 400pk / 250km/u monster is 8)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten