Een uitgesproken mening is natuurlijk niks mis mee, maar om je punt duidelijk te maken is het niet nodig om andermans eigendommen troep te noemen. De boodschap dat men niet eens is met het staal is mij duidelijk, en ook de aangedragen argumenten kan ik mij in vinden.
Het gewicht zal dan wel zwaarder zijn dan ik mij had ingebeeld, kijken waar nog wat valt te winnen
De harnessbar heb ik aangeschft om de 4 punts gordels te kunnen monteren (originele gordels zijn ook aanwezig). Helaas is deze niet gemakkelijk demontabel.
Ik ben inderdaad door menig wagen ingehaald maar heb me uitstekend vermaakt. Eindelijk eens de schroefset fatsoenlijk kunnen belasten en kijken waar de wagen nu toe in staat is!
Uiterlijk heb ik vrij weinig veranderd aan de wagen, de morettes zijn de grootste optische wijzigingen en die blijven lekker zitten ;-p Ach ik ben tevreden over het uiterlijk en de aangebrachte wijzigingen het is zoals ik de wagen graag zie.
Een dedicated tool of dure HP wagen kan ik mij helaas nog niet veroorloven. Op dit moment vermaak ik mij uistekend in de RC en bevalt hij prima.
Ik vind de TD's er ook netjes onder staan, alleen is de kleur wit inmiddels vervangen door remstof grijs met plakken rubber

Dat wordt weer poetsen!