Ruben schreef:Kasteel schreef:Persoonlijk zou voor mij de Lotus ook afvallen, puur vanwege het feit dat je redelijk gebonden bent aan een enkele garage die hoofdprijs rekent om z'n slechte omloopsnelheid te financieren.
Zo he, de gemeenplaatsen vliegen hier in het rond. Zelfs van iemand waar ik het niet van verwacht!
Ofwel, das niet waar Bart. Ik voel me prima geholpen door VdK en ik heb nog niet het gevoel gekregen op kosten gejaagd te worden of een te hoog uurtarief voorgeschoteld te krijgen. Dit in tegenstelling tot wat ik bij deze en gene BMW dealer wel eens anders ben tegengekomen. Behalve die in Nijkerk dan
En als je de verkoop van auto's bedoelt, dan ben ik het ook niet met je eens. Vind jij maar eens een dealer die bereid is je bij de aankoop van een auto uit het buitenland te helpen.
Het is geen gemeenplaats hoor

, maar ik heb bijv niks met de BMW dealer in om de hoek, dat maakt niks uit, want dan heb je er nog tig. De kennis en alternatieven binnen dit land zijn gewoon groter, bovendien zijn de GT3 en CSL makkelijker verhandelbaar (relatief), imho.
Maar is de hoofdreden van het alternatief buitenland niet, dat het in binnenland veels te duur was? Maar je hoeft het niet te verdedigen hoor Ruben, het product twijfel ik en de meeste niet aan.