Corvette schreef:Zet mij maar op de lijst voor de hele dag.
Zal dat zwarte hok maar weer eens meenemen.
Oh ja Luco.......................had ik nou de goeie bouten losgedraaid????![]()
![]()
![]()
Gr.
Cor
Jammer, met zo'n vast hangend gaspedaal zou jij zeker voor verrassingen kunnen zorgenShakes schreef:Vlieg ik naar NYC
Geen Prius dus op de baan
Ik denk niet dat je het moet laten afhangen van de verzekeringsvoorwaarden. Je moet gewoon je verstand gebruiken. Als je pas durft te rijden als de verzekering goed is, is je motivatie denk ik niet ok. Niet dat ik zo'n trackdayer ben (dit wordt mijn 4e track event met DF naast nog een paar driftdagen), maar ik vind dat je volledig op eigen verantwoordelijkheid rond rijdt.FerdiACS1 schreef:Dag Peter,
Noteer mij maar voor de middag!
Onder voorbehoud van de voorwaarden van de All Risk verzekering.
Groet, FerdiACS1
+1frankv schreef:Ik denk niet dat je het moet laten afhangen van de verzekeringsvoorwaarden. Je moet gewoon je verstand gebruiken. Als je pas durft te rijden als de verzekering goed is, is je motivatie denk ik niet ok. Niet dat ik zo'n trackdayer ben (dit wordt mijn 4e track event met DF naast nog een paar driftdagen), maar ik vind dat je volledig op eigen verantwoordelijkheid rond rijdt.FerdiACS1 schreef:Dag Peter,
Noteer mij maar voor de middag!
Onder voorbehoud van de voorwaarden van de All Risk verzekering.
Groet, FerdiACS1
Ik heb veel liever dat in de briefing uitgebreid wordt stil gestaan bij dat er deelnemers met uiteenlopende ervaring op de baan tijden en dat we elkaar allemaal de ruimte moeten gunnen, dan dat er een verzekering is. Dat rekening met elkaar houden is de reden dat ik naar DF trackdays ga.
Eens, maar dat was wel met het besef dat schade rijden --> aftikken betekende. Er zullen wellicht mensen zijn die anders rijden als ze weten dat eventuele schade "toch" verzekerd is.Metchu schreef:volgens mij is er nog nooit onderlinge schade geweest!? Alleen maar eenzijdig....
Na zoveel van die dagen, dat zegt wat over de df'ers en de dagen
Daar ben ik het niet helemaal mee eensRobertdj schreef: Het is geen random bij elkaar geraapt zooitje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast