Rizla Racing Day 2006
- Edwin van der Velden
-
Na alle toestanden die wij van JR Motorsport hebben mee moeten maken afgelopen zaterdagnacht is ons om het zo maar te zeggen niet in de koude kleren gaan zitten.
Maar de kart avond die andre ons aangeboden had was fantasties en super gezellig dat het zo zou eindigen had niemand verwacht.
Maar gelukkig is mede door de inzet van het team en het super presteren
van onze coureurs het weekend toch nog HEEL mooi afgesloten
André gefeliciteerd met je 1ste en 2de plaats dit weekend
Pieter gefeliciteerd met je 2de en 3de plaats
en we hopen natuurlijk allemaal dat Richard snel weer kan instappen in de 201
met mij gaat het wel weer met Marcel zal het allemaal iets langer gaan duren maar we komen er (gelukkig) boven op
groetjes Cock
PS. bedankt iedereen voor alle steun
Maar de kart avond die andre ons aangeboden had was fantasties en super gezellig dat het zo zou eindigen had niemand verwacht.
Maar gelukkig is mede door de inzet van het team en het super presteren
van onze coureurs het weekend toch nog HEEL mooi afgesloten
André gefeliciteerd met je 1ste en 2de plaats dit weekend
Pieter gefeliciteerd met je 2de en 3de plaats
en we hopen natuurlijk allemaal dat Richard snel weer kan instappen in de 201
met mij gaat het wel weer met Marcel zal het allemaal iets langer gaan duren maar we komen er (gelukkig) boven op
groetjes Cock
PS. bedankt iedereen voor alle steun
- Peter Tunissen
- RVV
Hele verhaal van André via foon gehoord. damn wat een drama voor alle betrokkene zag het bericht op de kabel krant staan. zette me weer aan het denken niet wetende dat het JR TEAM hierbij betrokken was
juist daarom is het een geweldige prestatie wat het team heeft neergezet diep respect en heel veel sterkte voor alle betrokkene.

- RVV
Ik had veel problemen weer met de stoel van richard daar paste ik niet in. Marcel was zateravond nog naar de werkplaats gereden om daar een grotere stoel te halen. Maar die stoel lag dus ook in de bus die zateravond het ongeluk had. Dus geen stoel. Ik hield het bijna geen race vol in de te smalle stoel. Dus heb toen mijn recaro stoel uit de 130i gehaald dieik met wat passen en meten er in kreeg. Stoel zat goed nu. Maar zat bijna te ver van de pedalen en stuur af. Maar het kon nog net.
Dit is natuurlijk al een prachtig verhaal opzich, volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat een courreur een stoeltje uit zijn eigen straatauto haalde en daarmee naar de overwinning reed. Moet je al die gezichten van die mensen voorstellen die in de geparkeerde 1 serie keken, huh zit die vent op de achterbank ofzo

-
http://www.112groningen.nl/site/artikel ... 0QfsqvErDY
Hier kan je goed zien hoe ernstig het allemaal was.
Hier kan je goed zien hoe ernstig het allemaal was.
- Tristan
- Edwin van der Velden
-