Doen die dan aan verhuren? iemand ervaring daarmee?
Wou al bij Ron Simons een Lotus huren....
Hans R schreef:Ik heb een plekje over in de 340R, geen probleem is nog gezelliger ook en ook af en toe wisselen van bijrijder.
Wordt een top dagje! Alsof we geestelijk gehandicapten een toerritje kado geven
Inne schreef:Hier ook plekkie vrij dan.... voor wie durft :banaan:
Sure!Macboy schreef:Ok ok sorry jankerd![]()
Mag ik met je meerijden Michel ?
N!co schreef:Hans R schreef:Ik heb een plekje over in de 340R, geen probleem is nog gezelliger ook en ook af en toe wisselen van bijrijder.
Wordt een top dagje! Alsof we geestelijk gehandicapten een toerritje kado geven![]()
Geen probleem, als ze maar niet teveel kwijlen.
Top, kan deze geestelijk beperkte zich hiervoor aanmelden?Hans R schreef:Ik heb een plekje over in de 340R, geen probleem is nog gezelliger ook en ook af en toe wisselen van bijrijder.
oof schreef:Mocht het strikt een lightweight meet blijven. Wat overigens ooki leuk is. Dan geef ik me graag op voor een passagiers stoeltje. Links zitten zonder stuur lijkt me helemaal apart.
@ Marty als je aanbod nog geld..
Marty schreef:oof schreef:Mocht het strikt een lightweight meet blijven. Wat overigens ooki leuk is. Dan geef ik me graag op voor een passagiers stoeltje. Links zitten zonder stuur lijkt me helemaal apart.
@ Marty als je aanbod nog geld..
hoe veel weeg jij?![]()
is goed joh OVB van een datum die in mijn agenda past natuurlijk.
tzt als de datum en plaats bekend is pmen we wel even.
Als de prijs goed isEmiel schreef:Volgens mij moet iedereen maar een "te koop" bordje plaatsen op hun lightweight tijdens de meeting, gezien de belangstelling kan er vast nog wel wat zaken gedaan worden
Michel kan wel een trekhaak monteren met een twinny-load er op? Kun jij ook meeMetchu schreef:hier ook een heavyweight die wel mee wil
Is ook een idee. Een Metchu-downforce kitallen schreef:Stepane, als Lewinsky heel is, binden we hem wel even aan de rolbeugel van mij. Ik mis wat wieldruk achter.
Even opgezocht:Kasteel schreef:Top, kan deze geestelijk beperkte zich hiervoor aanmelden?Hans R schreef:Ik heb een plekje over in de 340R, geen probleem is nog gezelliger ook en ook af en toe wisselen van bijrijder.
Dat huren is dat een beetje te doen of is het meer een aanbetaling met 2 cc's en een hypotheek als borg?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast