Nieuwe hype; de iPAD
-
Re: Nieuwe hype; de iPAD
Is zo'n groot scherm niet extra gevoelig voor scheuren etc?
Ik zie regelmatig een Iphone die wel een bezoekje van Carglass kan gebruiken... (Kuch Jurjen KUCH)
Ik zie regelmatig een Iphone die wel een bezoekje van Carglass kan gebruiken... (Kuch Jurjen KUCH)
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik ben vast een van de weinige die niet echt een grote toekomst ziet in E-readers ed.
Ding ziet er wel weer gelikt uit en het is Apple dus zal vast als een tierelier verkopen 8)

Ding ziet er wel weer gelikt uit en het is Apple dus zal vast als een tierelier verkopen 8)
- RutgerK
Windows7 is veel meer gericht op touchscreens en toekomstige tablets.Tom V schreef:Een variant van het iPhone OS. Ideaal, gemaakt voor touchscreen, dat vond ik al een gebrek aan windows mobile, laat staan windows 7 op klein scherm.markk schreef:Archos 9 is idd directe concurrent. Is al een maandje of 6-9 uit.
Voordeel is dat een Archos 9 Windows 7 draait. Ben benieuwd wat de Ipac voor os draait....
Mark.
- RutgerK
In E-readers zit een hele grote toekomst. Zeker in combinatie met 3G/4G en cloudcomputing. Zodra er goede e-readers zijn komen die hier wel in huis. Mijn vriendin sleept geregeld dossiers van 10 tot20cm papier mee en dan is een e-reader ideaal. Tijdschriften, kranten niet meer door de brievenbus maar lekker op je e-reader :banaan:Richardt. schreef:Ik ben vast een van de weinige die niet echt een grote toekomst ziet in E-readers ed.![]()
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat wordt dan geen oud papier meer aan de straat zetten, maar wel oude e readers.................... 

-
http://www.apple.com/ipad/" onclick="window.open(this.href);return false;
Filmpje (op de homepage links) laat wel goed zien hoe het werkt.
Ik heb het niet echt nodig, helemaal niet omdat ik toch al een iPhone en MacBook Pro heb. Toch zal ie hier wel komen gok ik zo.. leuke en handige gadget en de prijs valt me erg mee
Filmpje (op de homepage links) laat wel goed zien hoe het werkt.
Ik heb het niet echt nodig, helemaal niet omdat ik toch al een iPhone en MacBook Pro heb. Toch zal ie hier wel komen gok ik zo.. leuke en handige gadget en de prijs valt me erg mee

-
Hans, ik laat het je weten!
Atlanta en NYC staan op de planner ergens in 2010
Atlanta en NYC staan op de planner ergens in 2010

- Hendrik Kinderman
Nee, hoeft van mij niet..
Heb al een flaptoppert, wil ik iets lezen als ik onderweg ben --> hero
Ik zie het grote voordeel van nóg een groot apparaat bij je niet echt in.. misschien handig voor 'net even thuis internet kijken', maar daar heb je de pc ook al vrijwel altijd aanstaan, en anders heeft de telefoon wel wifi/3g-verbinding...
Overbodig? ja
Verkoophit?? denk het wel (Apple heeft de marketing wel onder de knie)
Heb al een flaptoppert, wil ik iets lezen als ik onderweg ben --> hero
Ik zie het grote voordeel van nóg een groot apparaat bij je niet echt in.. misschien handig voor 'net even thuis internet kijken', maar daar heb je de pc ook al vrijwel altijd aanstaan, en anders heeft de telefoon wel wifi/3g-verbinding...
Overbodig? ja
Verkoophit?? denk het wel (Apple heeft de marketing wel onder de knie)
- markk
iphone os lijkjt me echt niets op z'n ding, te beperkt. Browsing only dan...
Windows 7 of gewoon het apple os dat op die i-macs zit lijkt me beter.
Mark
Mark
-
Weer een ontzettend strak apparaat, ben benieuwd hoe de eerst reviews zijn. Het lijkt mij erg handig, ook om naast m'n laptop (macbook) te gebruiken. Bovendien is het ook gewoon weer een ontzettend mooi apparaat en dat speelt natuurlijk ook mee!
- Stéphane
Ik zie het als een iPhone voor bejaarden, met extra groot beeldscherm
Geef mij maar een netbook met een toetsenbord. Niet zoals met de iPhone dat gekloot met typen. Lezen is prima en mail van 1 regel gaat net. Met een toetsenbord schrijf ik 100x sneller dan met zo'n touchscreen en het wekt 300% minder ergernis op. Is ook te traag allemaal.

Geef mij maar een netbook met een toetsenbord. Niet zoals met de iPhone dat gekloot met typen. Lezen is prima en mail van 1 regel gaat net. Met een toetsenbord schrijf ik 100x sneller dan met zo'n touchscreen en het wekt 300% minder ergernis op. Is ook te traag allemaal.
-
De eerste korte indruk staat al online:Roman S. schreef:Weer een ontzettend strak apparaat, ben benieuwd hoe de eerst reviews zijn. Het lijkt mij erg handig, ook om naast m'n laptop (macbook) te gebruiken. Bovendien is het ook gewoon weer een ontzettend mooi apparaat en dat speelt natuurlijk ook mee!
http://gizmodo.com/5457757/apple-ipad-first-hands-on" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wil er ook één

-
Nu de Iphone 4G nog
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Vind m'n IPhone prima, maar dit:

is toch veel te onhandig groot...
Eerst irl bekijken.Wanneer in NL?
- RVV
Vind het een geweldig ding.. mijn 17 inch laptop is pas onhandig groot.
Kun je ook je itunes content overpompen naar dit ding ?
Kun je ook je itunes content overpompen naar dit ding ?
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Sterf LuukLuuk schreef:Is zo'n groot scherm niet extra gevoelig voor scheuren etc?

Ik zit alleen met de bediening van dit ding. Ik zie het niet als volwaardige laptop vervanger, omdat het typen op een touchscreem niet perfect is om papers en essays op te schrijven. Zal dus echt 'erbij' gekocht moeten worden. Ik koop wel lekker een MacBook eerst.
- Inne
@ jurjen: er kan een toetsenbordje ook bij... het je laptop idee
- Stéphane
Waarom dan niet gelijk een netbook? Ben je klaarInne schreef:@ jurjen: er kan een toetsenbordje ook bij... het je laptop idee

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Had dat nu niet gezegd.... Had ik net een goede reden gevonden om er geen te kopen.Inne schreef:@ jurjen: er kan een toetsenbordje ook bij... het je laptop idee

-
OnlineWJ
Daar had ik ook op gehoopt.markk schreef:iphone os lijkjt me echt niets op z'n ding, te beperkt. Browsing only dan...
Mark
Komen meerdere tablets aan, eens kijken wat de rest te bieden heeft.
-
- Auto: M3P, 130i
En een iPhone is weer net te klein....Robin schreef:Vind m'n IPhone prima, maar dit:
iPad lijkt mij ideaal om op de bank, in bed, op de wc, bus/tram wat te surfen, mailen, etc. Voor uitgebreid gebruik pak je een notebook en ga je aan het bureau zitten. Een iPhone/smartphone is fijn om even wat op te zoeken, maar na 20min. browsen wordt het ongemakkelijk/irritant. Dit is dan ideaal.
Groot voordeel tov een netbook is dat het eendelig is. Er hoeft niets open geklapt te worden. Maakt het apparaat een stuk mobieler en handiger in gebruik.
-
ook handig als fotolijstje! apple kennende, zal het weer een FFing hype worden
indobesar schreef:En een iPhone is weer net te klein....Robin schreef:Vind m'n IPhone prima, maar dit:
iPad lijkt mij ideaal om op de bank, in bed, op de wc, bus/tram wat te surfen, mailen, etc. Voor uitgebreid gebruik pak je een notebook en ga je aan het bureau zitten. Een iPhone/smartphone is fijn om even wat op te zoeken, maar na 20min. browsen wordt het ongemakkelijk/irritant. Dit is dan ideaal.
Groot voordeel tov een netbook is dat het eendelig is. Er hoeft niets open geklapt te worden. Maakt het apparaat een stuk mobieler en handiger in gebruik.
Je hebt nu van die soort laptops waar je het scherm af kan halen en dan bv data uit je auto kan halen, maar die zijn erg duur
Dan zou dit wel een mooi ding voor zijn als die software erop kan.
- Snipe
In maart wereldwijd, las ik.Robin schreef:Wanneer in NL?
-
Het is volgens mij ook helemaal niet bedoeld als concurrent voor de laptop maar meer voor, wat indobesar hierboven ook al aangaf, chill op de bank liggen of onderweg. Met wifi abo'tje oid erbij echt een geweldige machine. Komt misschien nog wel zover dat je met een pen erop kunt schrijven en dat dat omgezet gaat worden naar text. Is voor de zakelijke gebruiker volgens mij ook een echte uitkomst.