Downforce Hans schreef:Dat hadden jou ouders moeten doen toen je net geboren was...............luco hornsveld schreef:Het is een bmw, waarom al die moeite doen, gewoon laten staan en nooit meer aan denken.
Ik had de ANWB gebeld..
Downforce Hans schreef:Dat hadden jou ouders moeten doen toen je net geboren was...............luco hornsveld schreef:Het is een bmw, waarom al die moeite doen, gewoon laten staan en nooit meer aan denken.
Wat is dat nou weer voor onzin. ANWB-lidmaatschap is persoongebonden en niet autogebonden.Downforce Hans schreef:De veroorzaker is lid van de anwb dus die heeft gebeld.
Omdat de auto niet van haar was kwam de anwb mooi niet opdagen.
Grtz,Hanz06
Hebben ze ook gedaanDownforce Hans schreef:Dat hadden jou ouders moeten doen toen je net geboren was...............luco hornsveld schreef:Het is een bmw, waarom al die moeite doen, gewoon laten staan en nooit meer aan denken.
Ruben schreef:Luco is als de pest. Bijna niet uit te roeien. Zijn ouders hebben het geprobeerd.
30e is toch je afscheidsfeestje LucoRuben schreef:Luco is als de pest. Bijna niet uit te roeien. Zijn ouders hebben het geprobeerd.
Nee hoor, heb het hier prima naar mijn zinMichel P schreef:30e is toch je afscheidsfeestje LucoRuben schreef:Luco is als de pest. Bijna niet uit te roeien. Zijn ouders hebben het geprobeerd.je vertrek naar seat online
Michel
Downforce Hans schreef:Omdat de auto niet van haar was kwam de anwb mooi niet opdagen.
Grtz,Hanz06
Enkel nog een bmw aanschaffen en je hebt het nog meer naar je zinluco hornsveld schreef:Nee hoor, heb het hier prima naar mijn zinMichel P schreef:30e is toch je afscheidsfeestje LucoRuben schreef:Luco is als de pest. Bijna niet uit te roeien. Zijn ouders hebben het geprobeerd.je vertrek naar seat online
Michel
blablablaM5blablabla bmw fapperluco hornsveld schreef:![]()
![]()
![]()
echt niet
dan nog liever een ster
Snipe schreef:blablablaM5blablabla bmw fapperluco hornsveld schreef:![]()
![]()
![]()
echt niet
dan nog liever een ster
Helft van DF-ers medeplichtig aan autodiefstal