In ieder geval heel erg vet voor dat ventje. Ookal wordt ie geen F1 coureur, hij zal altijd wat aan de opleiding, kennis en steun van McLaren hebben lijkt me

Mooi manVrijdag vloog hij al in een privéjet met de beroemde coureur naar Italië. Nyck ging op de baan van Lonato karten met Hamilton, Nico Rosberg en Alex Zanardi. „Ik zit iedere dag in de kart, dus ik zal wel sneller zijn dan Lewis. Hij heeft het lang niet gedaan”, zei hij vooraf op Omroep Friesland.
Educatie was niet het enige punt van discussie. Op zee word je aan veel meer gevaren blootgesteld dan op een circuit. Ik zou het geweldig vinden als mijn zoon later F1 zou gaan rijden, maar ik zou hem op 14-jarige leeftijd vanzijnlangzalzeleven niet toestaan in z'n eentje de zee op te gaan.Dennis Cavallino schreef:Het mooie is dat via het Hamilton-contract alle zeilmeisje-argumenten zijn getackeld. Ik had vroeger ook diverse toptalenten op school zitten en die volgden hun eigen agenda, waaraan de school medewerking verleende, soms ging er een docent mee en ouders/begeleiders hadden vaak een docentenstatus tijdens trainingskampen en wedstrijdperiodes. Ik vind dat die instelling bij 't stimuleren van toptalenten ook een taak is van scholen om daarop in te spelen. Niet alle scholen bieden dat, dus veel talent gaat op die manier ook verloren. Op die manier is het heel iets anders dan solo de wereld rondzeilen, zonder toezicht van volwassenen en educatie (wat niet wegneemt dat ik alle ophef rond die Laura overdreven vind).
mee eens, maar in dit geval met Luco eens.Fernando schreef:laten we die discussie niet (weer) hier beginnen....
Of juist omdat ik WEL iets met zeilen heb (tweevoudig Nederlands kampioen... 8) )luco hornsveld schreef:Goh, zou dat niet komen omdat je niks met zeilen hebt?
SKITTERENDThom schreef:Of juist omdat ik WEL iets met zeilen heb (tweevoudig Nederlands kampioen... 8) )luco hornsveld schreef:Goh, zou dat niet komen omdat je niks met zeilen hebt?