TALBOT LAGO 2500 Sport Europa Coupé
1938 Talbot-Lago T150 C SS Teardrop Coupe
+1Niels v D schreef:
Deze mag niet ontbreken natuurlijk..Tot nu toe de enige mooie auto in dit draadje.
Hartge bedoel je?Jeroen van den Berg schreef:en gemaakt door Irmscher in duitsland... Ik vind het nog steeds een prachtauto en zou er om het even welke nieuwe BMW voor laten staan.Tristan schreef:In de jaren '90 vond ik dit altijd een gave auto:
Renault Safrane Biturbo Baccara
Leuk zo'n CX 25 GTI met injectiemotor.Snipe schreef:
een Citroën CX is natuurlijk ook best aardig.
Zo'n Mega Track heb ik paar weken terug gezien in Monaco. Echt een raar apparaat. Ding is voor een sportauto echt bizar groot, banden formaatje tractorband.G Kolkman schreef:Mega Monte Carlo (die naam ook :drinking: ).
![]()
Mega Track
mooi mooi , en die lui hebben nog meer mooi spul te koop.Renault Turbo 2 in top condition. rebuilt engine and mechanics. Factory Tour de Corse kit with 216 BHP. Period absolute 'must-have' color Pearl white.
EURO 39.600
Ter illustratie...Riceaux schreef:Zo'n Mega Track heb ik paar weken terug gezien in Monaco. Echt een raar apparaat. Ding is voor een sportauto echt bizar groot, banden formaatje tractorband.
Wat een prachtige autoErikMartijn schreef:![]()
Tim,Tim N schreef:
Welke niet mogen ontbreken, en welke in vroegere jaren mijn hoofd nog wel eens gebroken hebben.
Echter heb ik nooit tot koop over durven gaan.
21 turbo fase 1
21 turbo fase 2
21 turbo quadra (fase 1)
21 turbo quadra fase 2
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast