Audi S4 B5
- MartijnGizmo
Re: Audi S4 B5
Op de testbankuitdraai staat trouwens je kenteken nog in leesbare vorm...
-
Is aangepast, bedankt voor de opletendheidMartijn Koevoets schreef:Op de testbankuitdraai staat trouwens je kenteken nog in leesbare vorm...
-
Nog steeds 3x, bovenaan.carson schreef:Is aangepast, bedankt voor de opletendheidMartijn Koevoets schreef:Op de testbankuitdraai staat trouwens je kenteken nog in leesbare vorm...
-
Is ook gewist.Tom Verhaaf schreef:Nog steeds 3x, bovenaan.carson schreef:Is aangepast, bedankt voor de opletendheidMartijn Koevoets schreef:Op de testbankuitdraai staat trouwens je kenteken nog in leesbare vorm...
Ik ben een beetje opzoek naar een goeie schroefset maar weet nog niet echt wat ik ga nemen dus als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Ook ben ik velgen aan het photoshoppen geweest en daar wil ik wel graag jullie mening over, hij is ook verlaagd trouwens op de photoshop.
- Mrton
Eerst maar een verlagen, lijkt me al een hele verbetering. Die zwarte velgen met rode bies vind ik persoonlijk niks.
-
Nou de eerste update zit er aan te komen aangezien ik de koppeling eruit heb liggen sinds zaterdag, ik heb even met de laptop een 0-100 meting gedaan en dat was niet zo'n goed idee
Trouwens wel nog 4.8 sec kunnen doen.
maar toen kwam vandaag met de post het volgende binnen:
Geschikt tot dik 600nm dus dat zal we even goed gaan, maandag ga ik hem monteren en dan zal ik nog wel het e.e.a. aan foto's plaatsen

Trouwens wel nog 4.8 sec kunnen doen.
maar toen kwam vandaag met de post het volgende binnen:
Geschikt tot dik 600nm dus dat zal we even goed gaan, maandag ga ik hem monteren en dan zal ik nog wel het e.e.a. aan foto's plaatsen
- Niels
- Auto: Prius+
Mooi spul 8)
4.8 sec.
Dat red ik niet met de M3
Goed dat ik dit weet, dan ga ik m'n koppeling ook maar niet riskeren mocht ik je tegenkomen 
4.8 sec.

- Mrton
En hoe snel was je laptop?carson schreef:Nou de eerste update zit er aan te komen aangezien ik de koppeling eruit heb liggen sinds zaterdag, ik heb even met de laptop een 0-100 meting gedaan en dat was niet zo'n goed idee![]()
-
Maandag van 8.00 tot 22.00 bezig geweest maar de koppeling zit erin 
Opzich ging alles wel redelijk makkelijk alleen zaten er een paar dingen tegen zoals:
AWE drivetrain stabilisator zat helemaal vast gerot
Bovenste bouten zijn slecht te bereiken
Onderste bouten wouden wel los maar niet eruit omdat ze tegen subframe komen (oplosing flex)
Toen de bak er weer onder zat zonder de vul plaat paste de krukas positie sensor er niet meer in ivm. leidingen die in de weg zaten (omgebogen)
Ook moesten alle bouten 11mm ingekort worden door het vervalen van de vulplaat en is de bak ook 11mm verder naar voren gekomen en moest ik dus ook alle steunen modificeren maar dat ging allemaal aardig makkelijk.
Het vliegwiel was volgens de verkoper +/- 7Kg lichter dat klopte ook ongeveer alleen was de nieuwe koppeling nogal zwaarder en scheelde het in totaal ongeveer 3Kg.
Hier een paar foto's.

Opzich ging alles wel redelijk makkelijk alleen zaten er een paar dingen tegen zoals:
AWE drivetrain stabilisator zat helemaal vast gerot
Bovenste bouten zijn slecht te bereiken
Onderste bouten wouden wel los maar niet eruit omdat ze tegen subframe komen (oplosing flex)
Toen de bak er weer onder zat zonder de vul plaat paste de krukas positie sensor er niet meer in ivm. leidingen die in de weg zaten (omgebogen)
Ook moesten alle bouten 11mm ingekort worden door het vervalen van de vulplaat en is de bak ook 11mm verder naar voren gekomen en moest ik dus ook alle steunen modificeren maar dat ging allemaal aardig makkelijk.
Het vliegwiel was volgens de verkoper +/- 7Kg lichter dat klopte ook ongeveer alleen was de nieuwe koppeling nogal zwaarder en scheelde het in totaal ongeveer 3Kg.
Hier een paar foto's.